Cabron Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 kom op zeg? precies een nOOb in google!GTAinside - GTA-downloads nou wat wil jij nog meer? zoek dan even eerst op die sites voordat jij met een onnuttig post begint posten dit topic is voor te showen van je omgebouwde wagens enz.. Jij laat nu toch ook geen auto zien.. mijn auto komt eraan moet nog ff een foto maken.. dan edit ik deze post en dan staat ie er Reageren
sarwish Geplaatst: 20 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 hallo dit is geen dissucsie topik alleen gipimte auto,s !!!!!! en waar je het van daan heb Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Dit zijn mijn gewone getunede auto's Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 aha... als ik eerlijk moet zeggen zien die auto's er niet uit, een witte bavura, dat staat toch niet en check dat vuil! en die bobcat met die velgen... nouja.. je moet er maar van houden Reageren
LBG Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Dit zijn mijn gewone getunede auto's Hoe heb je dat gedaan zo een foto maken met twee auto's die tegelijk hydraulics gebruiken? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 je gaat eerst in de ene, zet de hydraulics aan naar agteren, houd dat in en stapt uit, zelfde doe je bij die andere. Reageren
rems GTA Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Hier is de mijne! Het is een Sultan geloof ik ( hij is van internet, maar ik had precies de zelfde ) Bewerkt: 25 juli 2006 door rems GTA Reageren
DST Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Welke onderdelen heb je er allemaal op gezet? k wil hem ook! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Rems gta... het is de uranus. hij is erg mooi getuned zeg! die paint job is ook zo mooi! alleen die wielen zijn nogal klein Reageren
DST Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Het is een beetje oranje met paarsig gekleurd! Reageren
sarwish Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 wel mooi alleen die kleur staat niet Reageren
Jon-asses Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Als je eens goed kijkt bestaat hier al een topic over. Namelijk dit topic. Gaat denk ik wel over hetzelfde. Dus niet meer posten in dit topic, zodat het kan rusten en dan heeft het ook geen slotje nodig. Verderposten in dit topic.->Klik!<-! Bewerkt: 4 augustus 2006 door Jon-asses Reageren
energie Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 hoe kan je zo'n auto zo tunen dan? als ik naar zo'n mod garage ga lukt dat me echt niet! Reageren
energie Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 hey ik heb een vraag ik heb san andreas pas net op de pc (op de PS2 heb ik hem al uitgespeeld) maar die auto's gaan een beetje verveelen en ik wil graag weten hoe ik ze zelf kan tunen? want dat lijkt me echt vet Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Hallo en welkom op het forum Ten 1e, niet dubbelposten, dus geen 2 berichten achter elkaar plaatsen, zie de Forum Regels Ten 2e, kan je hier beter een appart topic over maken nou, ok.. Heb je de missie ceasar vialapando al gespeeld? zo ja, kan je met een auto naar een transfender gaan. sommige auto's kunnen veel getuned worden en andere nauwelijks. wil je een auto goed tunen met veel opties raad ik je de club aan. wil je van auto's totale straatracesr maken.. dan moet je een missie doen genaamd: Zeroing In om die te doen moet je de wang cars garage kopen. hopelijk heb ik je hier genog mee geinformeerd .::FLIPKIP::. Bewerkt: 12 augustus 2006 door .::FLIPKIP::. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.