energie Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) dankje ga ik gelijk ff diie missie probeeren te haalen (als ik naar arch angels street race ga dan wil de garage niet open :S) o wacht snap het al kan maar met een paar auto's maar hoe kan je zelf auto's maken? zoals ferrari enzo want ik wil me broer zijn yamaha aerox namaken op het spel! en dan op internet zetten om te downloaden alvast bedankt Bewerkt: 13 augustus 2006 door energie Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 ik heb een vraag alles wat je van internet af haal kost toch geld zoals je een auto van internet download voor gta san andreas Reageren
Vercetty Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 als je geen inbelverbinding hebt kan je alles downloaden wat je wilt, als je dat wel hebt is het niet echt leuk voor diegene die de telefoonrekening betaald Reageren
swabbertje Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 hallo ik had een vraag waar kan je die auto's vinden en tunen groetjes swabbertje Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 je kan het beste naar http://www.gta-downloads.com/website.php en dan zie je rechs boven bij search het auto merk shijven bevoorbeeld audi en dann komt er een helelijst met audi en dan op een van audi drukken en dan naar deneden zie je download staan en daar op drukken MAAR PAS OP: ALS JE XP HEB STAART ER BOVEN IN HET BLAUWE BALK VOOR WELK VERSIE HET IS EN MET EEN ANDERE WINDOWS STAART HET BOVEN IN DE GRIJSE BALK EN IK DENK DAT JE GTA SAN ANDREAS NODIG HEB MOET JE GOED OPLETEN ALS ER GTA SAN ANDREAS KOMT DE STAANEN MEESTEL HERKEN JE DE ACHTERGROND OKEE NOG VEEL PLEZIER ER MEE EN ER IS ME VERTELD DAT HET GRATIS IS MAAR ALS JE EEN DOORBELVERBINDING HEB DAN ZAL IK HET EEST AAN DIE GENE VRAGEN DIE DE REKENING BETAALD. dit is allleen bedoeld als je een pc heb Reageren
swabbertje Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 halo oke allen ik heb een ps2 dan word het moelijk alvast bedankt Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 met de ps2 gaat het niet daar kan je alleen auto's pimpen die er standaard in staan en je kan pas je auto pimpen naar het level Cesar Vialpando heb gehaald en dan staart het aan ghegeven met een rood gereedschaap tang Reageren
sarwish Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 en er zijn wijnig auto,s die je kan pimpen Reageren
gta fan man Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) was het niet de bedoeling om auto's te laten zien die je omgebouwd had? ik zie eigenlijk alleen maar auto's die gemod zijn en gemodde auto's vind ik geen omgebouwde auto's Bewerkt: 12 september 2006 door gta fan man Reageren
CesarVialpando Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Klik op het plaatje hierboven! Links: Lichtroze BMW M5 met X10 Nitro en Hydraulics(verlaagd de auto) Rechts: Lichtroze BMW M6 met X10 Nitro en Hydraulics(idem) Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 @ iedereen die zijn auto's laat zien in dit topic: de mensen hierzo weten wel hoe je vette bakken bouwd! Reageren
jeroenmini Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 jeroen halo ik wil meer te weeten komen wie wilt me helpen ik ben in het 3 land ik ben met die vliegtuig misie bezig ik heb net die loots gekogt maar ik kom niet verder ik heb gta op me pc dus voeg me toe jf_van_egmond (at) hotmail DOT com coolen car hoe kom ik aan een proce of een bmw zeg me plz Reageren
sarwish Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 mooie auto,s jeroenmini Reageren
Bassiej Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 auto's (zoals bmw en porsche) kan je downloaden, ik weet niet precies waar maar hier zijn al wat topics over (gebruik de zoekfunctie) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.