cj lover Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 ik kan de missie crazy'69' die mannetjes in het park krijg nie dood binnen de tijd en de missie streeting the vote kan ik ook niet mijn auto vliegt heel de tijd in brand en ook nog de missie search and rescue ik blijf maar dood gaan de mannen zijn te sterk en ik moet die vriend ophalen maar kan het niet >>> Door Lantyz: Verplaatst naar GTA LCS forum<<< Reageren
RobbertR Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Jou bericht staat hier verkeerd. De 3 missie waar jij problemen mee heb zijn onderdeel van Grand Theft Liberty City Stories en niet van Grand Theft Auto Vice City. Maar heleaas kan ik je niet helpen want, ik ben niet in het bezit van Grand Theft Liberty City Stories. Het is de bedoeling dat als je problemen heb met missie dat je dat hier aangeeft, zodat andere leden je daar mee kunnen helpen. Hier vind je een walkthrough van Grand Theft Liberty City Stories. Maar ik denk dat je er weinig aan hebt omdat men nog bezig is met die pagina's. Bewerkt: 4 mei 2006 door RobbertR Reageren
Damos Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Gebruik dan steke wapens en als je wilt dat je auto niet in het brand vliegt moet je zo goed mogelijk rijden. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 bij de missie search and rescue moet je met de limo (is bulletproof) naar de marker rijden en daar de eerste mannetjes doden met een sub-machien gun of ak-47 dood de meest achter staande met een sniper. bij crazy'69' moet je gewoon een gun gebruiken (je kunt gewoon lopen in dat water) bij streeting the vote is dit de beste route (p.s. let niet op die groene vierkantjes) Je start bij de D en volgt de ligt blauwe route, laat de lege rondjes liggen en rij door naar de 1 volg nu de donker blauwe lijn Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Streeting the vote, is dat die missie met die Ballot Van? Zoja, blijf er de hele tijd achter rijden tot hij stopt, stap dan uit, je ziet iemand de Van ingaan, als hij uitstapt knal je hem overhoop en begint wederom de Van te volgen. Als je te laat bent en dat ventje ervandoor gaat in een auto, wordt de missie wel heel lastig te voltooien. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Streeting the vote, is dat die missie met die Ballot Van? Zoja, blijf er de hele tijd achter rijden tot hij stopt, stap dan uit, je ziet iemand de Van ingaan, als hij uitstapt knal je hem overhoop en begint wederom de Van te volgen. Als je te laat bent en dat ventje ervandoor gaat in een auto, wordt de missie wel heel lastig te voltooien. dit is Streeting the vote niet Reageren
cj lover Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 deze mag gesloten worden ik heb ze al alle 3 gekunnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.