Jump to content

DaddyPimp Vs. Ruurd31

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Maakt niet uit

Size design: Maakt niet uit

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Sorry voor dubbelpost maar ik heb het lijstje een beetje verandert in de hoop dat er iemand reageert. ;)

Geplaatst:

Eindelijk iemand die reageert! :puh: Ik lever de mijne na jouw in ;)

Geplaatst:

Eindelijk..

Eindelijk..

Eindelijk iemand die zijn sig inleverd. :clown:

Hier is hij:

klaarow2gj.png

Bij deze wens ik jou veel succes. Moge de beste winnen. Ohja, ik stel het op prijs dat je niet je vriendjes laat langskomen die allemaal even op jou stemmen. Dit bedoel ik niet persoonlijk hoor, maar dat zie ik nogal vaak. En dat is niet meer leuk voor een battle. Achja, ik vertrouw erop dat jij niet zo bent. Dus succes DaddpyPimp! :tu:

Geplaatst:

Ruurd:

klaarow2gj.png

DaddyPimp:

eminem50centmixtape27wk.png

Bij deze wens ik jou veel succes. Moge de beste winnen. Ohja, ik stel het op prijs dat je niet je vriendjes laat langskomen die allemaal even op jou stemmen. Dit bedoel ik niet persoonlijk hoor, maar dat zie ik nogal vaak. En dat is niet meer leuk voor een battle. Achja, ik vertrouw erop dat jij niet zo bent. Dus succes DaddpyPimp!

Dat zal niet gebeuren ;) , jij ook veel succes! :klap:

Geplaatst:

Ik stem op DP, aan zijn sign is meer gedaan. De achtergrond met de fabriek met rook is ook heel erg mooi ;)

Geplaatst:

DaddyPimp

zker wten.

Eminem en 50cent zijn me lievering rappers.

En die sig is mooier.

Mij stem gaat naar: DaddyPimp

Geplaatst:

mijn stem gaat naar ruurd31 past meer bij het onderwerp vind ik

Geplaatst:

Sorry DP maar ik vind die van jou wat te druk.

En wat ook een -puntje er zit bloed op 50 Cents 'hoedje' :puh:

En daarom gaat mijn Superstem naar Ruurd31

Geplaatst:

@ Zonnet, er is geen onderwerp :) , Freestyle betekent dat alles mag, van Sigs tot Wallpapers, en ook alle onderwerpen 8) ...

Het is erg moeilijk stemmen, aangezien de 2 Designs weinig tot niks met elkaar te maken hebben...

Ruurd's design gaat denk ik meer om de afbeelding zelf, en de effecten gebruikt enzo.. Terwijl DP's Design meer gaat om het "design" en de vormgeving..

Toch gaat mijn stem naar DP, die spreekt me wat meer aan, vooral ook omdat DP's onderwerp me meer aanspreekt... Ruurd's resultaat is ook erg goed gelukt, de tekst is simpel gehouden, en had misschien Ietsjes "wilder" mogen zijn, aangezien de afbeelding dat ook is...

Het is natuurlijk niet omdat DP m'n Bro' is, dat ik op hem stem...

Stem: DaddyPimp

Succes allebei nog! :)

Geplaatst:

Mijn stem gaat zeker weten naar DaddyPimp.

Er is gewoon veel meer aan gedaan, en de tekst vind ik ook een heel stuk mooier.

Ik hou gewoon meer van het rap onderwerp.

Vote: DaddyPimp. :)

Geplaatst:

Mijn stem gaat ook naar Daddypimp.

Er zit meer in dat plaatje dan die van Ruurd.

En ook mijn favo rapper: Eminem. :D

PS: Ik heb ook de Topic-Titel bewerkt. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...