RonaldVC Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Mijn stem gaat naar Ruurd! Als je het onderwerp letterlijk neemt is het plaatje van Ruurd natuurlijk perfect, ik bedoel meer freestyle kan het natuurlijk niet zijn. Bovendien vind ik die van Daddypimp een beetje te druk (ja, ook al). Daarom dus, mijn stem naar Ruurd. Succes nog jongens.
Dutchy3010 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Mijn stem gaat naar Ruurd31, sorry DP... Ik vind die van jou te druk, en die van Ruurd31 is weer eens wat anders... Daarom stem ik op Ruurd31
DaddyPimp Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 5 - Ruurd 6 - DaddyPimp mijn stem gaat naar ruurd31 past meer bij het onderwerp vind ik Er is geen onderwerp
killerfragger Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 mijn stem gaat naar ruud hou gewoon meer van moters en die jump ziet er zo cill uit
Eli R Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik stem ruurd, die van daddypimp vind ik veelste druk.
Bling Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik stem voor DaddyPimp ik vind zijn sig een stuk mooier. Vooral de achtergrond is erg mooi, de achtergrond van ruurd32(humor ) vind ik wat saai. Ik vind de sig van DaddyPimp helemaal niet te druk, ik houd juist van dit soort sigs. Echt mooi gedaan DP
Dynamic Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Mijn Stem gaat naar Ruurd Ik vind het Mooi bij elkaar passen Met kleuren Etc. Die van DP vind ik bijna altijd hetzelfde Want jullie gebruiken Meestal zelfde render en Achtergrond Ik vond dit wel jammer.. Maartoch Dynamic
DJ-TQM Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 mijn stem gaat naar daddypimp, die van ruurd vind ik wat kaal
DaddyPimp Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Die van DP vind ik bijna altijd hetzelfdeWant jullie gebruiken Meestal zelfde render en Achtergrond Ik vond dit wel jammer.. Maartoch Even opmerking, deze achtergrond heb ik nog nóóit gebruikt, en ik heb ook geen render gebruikt want ik heb Eminem zelf uitgeknipt Tussenstand: 7-Ruurd8-Daddy
Dago58x Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Die van DP vind ik bijna altijd hetzelfde Want jullie gebruiken Meestal zelfde render en Achtergrond Ik vond dit wel jammer.. Maartoch Even opmerking, deze achtergrond heb ik nog nóóit gebruikt, en ik heb ook geen render gebruikt want ik heb Eminem zelf uitgeknipt Tussenstand: 7-Ruurd8-Daddy Nou Dan moet ik stemmen naar DP Heel erg moooie sig En die 2 zijn mijn beste Rappers 7-Ruurd 9-DaddyPimp Bewerkt: 8 mei 2006 door -Rey-Mysterio-
Bling Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Tussenstand: 7-Ruurd8-Daddy kleine correctie: bij Ruurd hoort die 8 en bij DaddyPimp die 7 (andersom dus) maar aangezien DaddyPimp er door Rey- Mysterio alweer een punt bij heeft gekregen is de stand nu: 8- Ruurd 8- DaddyPimp gelijkstand dus
P-Jamma Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) @ Bling, het is wel 9 - 7 voor DaddyPimp..Als ik het goed heb.. Check nog maar eens na ... Rey Mysterio gaf de 9de Stem voor DaddyPimp... terwijl Ruurd er nog 7 heeft ... Bewerkt: 9 mei 2006 door P-Jamma
King Room Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik stem op DaddyPimp Ik vidnt die mooi en die achtergrond is wel vet.. die van Ruurd vindt ik de achtergrond iets te flets en te saai.. Ze zijn allebij wel mooi.. Respect! PS: Mijn Mening
.Syfes Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Mijn stem gaat naar:dp gewoon de max die sig
.Levi. Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Winnaar DaddyPimp + 1 punt! Goede verliezer Ruurd31. Topic locked + Rank updated!
Recommended Posts