Dutchy3010 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Hallo allemaal. Ik heb ergens gelezen dat je niet terug naar windows kunt switchen als je mta an het spelen ben... Maar dat lukt soms wel bij mij! Groetjes, Dutchy3010 Bewerkt: 4 mei 2006 door Dutchy3010 Reageren
Azer Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Soms lukt het ja, maar wat eigenlijk niet de bedoeling is omdat het met de anti-cheat te maken heeft... Met een dualscreen werkt die beveiliging namelijk niet eens Reageren
ShortY- Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Sorry van deze bump, maar misschien heb je er wat aan: Als je een knopje op je toetsenbord hebt, dat je in één keer naar slaapstand gaat, dan druk je daarop, dan gaat je pc in slaapstand. Als je nu je pc weer uít de slaapstand haalt, dan is het bij mij zo, dat ik dan op mijn bureaublad zit... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.