Jump to content

User tracks worden niet geladen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb dit forum al nagezocht en kon er ook al wat van vinden maar dat was niet het exacte probleem als wat ik heb...

Het heeft altijd wel gewerkt bij mij maar nu niet meer :N

Ik had in de map User tracks altijd een paar mp3tjes staan. Nu heb ik de ouder mp3tjes er uit gehaald en er nieuwe ingezet. Maar zodra ik bij opties ga scannen naar "user tracks" laat ie zien dat ie succesvol gescand heeft maar ik hoor vervolgens niets. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Ik heb GTA al opnieuw geinstalleerd. Maar dat mocht niet helpen. En de patch die ik gevonden heb op het forum werkt ook niet?! :?

Geplaatst:

Als je je spel gestart bent moet je wel in een voertuig gaan zitten. Als je dan in de auto zit moet je de auto op San Andreas User Tracks zetten om ze tetten. Dan kun je muziek horen, als je hem niet op die zender zet. Dan kun je het ook niet horen. Probeer anders dit stpapenplan eens. Dat dikgedrukte is redelijk belangrijk: Misschien heb je niet alles gescant, maar ik heb hier een stappenplan voor je gemaakt: Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen.

Geplaatst:

De oude mp3tjes doen het ook niet:( en bovenstaande heb ik al geprobeerd... kwam ik al tegen tijdens het zoeken.

• 1 year later...
Geplaatst:

ik heb dus exact het zelfde probleem eerst had ik dat al met mijn save games die hij in de de data map in c:\program files\rockstar games\gta san andreas\data opsloeg in plaat van in je mijn documenten en nu dit weer ik heb het spel op niew geinstaleerd maar dat mocht niet baten probleem met muziek en saves bleef bestaan iemand eninge raad

scannen heeft geen nu heb me oude en me nieuwe mp3s gehad werkt te niet heb meerdere raadjes op dit forum geprobeerd zo als de gta user files map in de rockstar games map neer zetten en op nieuw scannen maar werkte niet en dan nog tot laat ste hoop geprobeerd deze in de data map in gta san andreas te propen maar werkte ook niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...