Steff93 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Nadat ik Die mta file in scripts heb geplaatst van sa doet me gewone sa het niet meer :S:S:S:S vet raar ik start het spel op ik laod en ik krijg zwart beeld Reageren
Damos Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 had je dit al eerder gehad en gebruik je mods? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Je kunt proberen San ANdreas opnieuw te installeren. MIsschien verhelpt het je probleem. Of je kunt je scripts vervangen door schone scripts. Waar dus nog nooit wat is mee gebeurt! Reageren
Steff93 Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik weet het niet :S:S k heb wel mta erop .... maar k heb geen mods ... hij laad me load game endan krijg ik zwart beeld en dan crasht me compie Reageren
cybertinus Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Waar kan je ,,Mta,, eigenlijk downloaden? :$ Heb het al al via goolge geprobeerd maar zonder succes.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 MTA kun je hier downloaden. Het maakt niet uit welke je download want alles is gelijk. Zolang het maar één download is uit de rechter kolom. Veel succes met MTA Reageren
cybertinus Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Bedankt ik word gek hij wil alleen MTA 1.0 pakken, is daar ook een site voor? Reageren
Steff93 Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Maarre daar ging het niet over.... Hoe kan ik dit verhelpen.. me hele san andreas er af flikkeren ?? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ja, als het echt niet helpt, kun je GTA San Andreas het beste eraf gooien en opnieuw installeren. Je savegames blijven dan wel bewaart. Als je San Andreas opnieuw hebt geinstalleerd zul je ook MTA opnieuw moeten installeren. Dan zal alles naar behoren moeten werken. Veel succes! Reageren
Damos Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik denk dat je alles opnieuw moet installeren dat zal waarschijnlijk het beste zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.