Jump to content

Currupte Filles

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu last van Corrupte Filles, hierdoor werken veel programma's niet meer, ook onderdelen van Windows zijn corrupted, hoe kan ik dit terug gewoon herstellen ?

Geplaatst: (bewerkt)

Systeem-herstel werkt niet meer, :? er komt dan ook op corrupted fille

Edit: Kan er iemand snel een oplossing geven want ik kan al niet meer in mij computer, chrast iedere keer :@

Bewerkt: door Tim Van Vynckt

iNSTLAEER WINDOWS OPNIEUW, OF GOOI ER EEN BACKUP OP :D

Shit, caps lock stond aan.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Te laat jongens, mijn computer is gechrast :cry:

Hij blijft maar opnieuw starten, ik krijg geen desktop meer te zien, er zit zeker niets anders op dan formateren ?

Geplaatst:

Hij blijft maar opnieuw starten, ik krijg geen desktop meer te zien, er zit zeker niets anders op dan formateren ?

Hoe kan je u nog posten als je het bureaublad niet eens ziet? :?

Geplaatst:

Je kan proberen in de veilige modus op te starten, dat doe je door geloof ik F12 (CMIIW) in te drukken tijdens het opstarten. Dan kan je in ieder geval nog backups maken.. Lukt dat ook niet meer zit er volgens mij niet veel anders op dan de Windows-cd in je pc te doen en opnieuw op te starten. Dan zal hij opstarten van de cd-rom en kan je windows opnieuw installeren..

Ik hoop dat het snel opgelost is....

Geplaatst:

Hoe kan je u nog posten als je het bureaublad niet eens ziet? :?

Euhm, niet kwaad bedoelt hoor, maar je moet niet zo argewaand zijn hoor, denk je nou echt dat ik hier lig te neppen en jullie met dit zit lastig te vallen ???

Misschien heb ik wel meer als een computer thuis he :bier: ....

Maar jongens: ik heb mijn computer geformateerd en alles is nu terug in orde :)

Maak een backup van je hele c schijf, doe ik ook als alles naar behoren werkt. (Maar dat is bijna nooit zo bij mij :(:puh: ), dan kan je als je pc is gemold nog met een goede versie van je wondows doorwerken, en niet Windows helemaal moeten herinstaleren.

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...