D-Square Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Euhm, even een kort vraagje en misschien ook wel een domme.. Hoe kun je zien welke dag het is? Ik wil namelijk die Triatlon doen van "Beat the Cock" ofzo.. Maar dat moet in het weekend en ik weet niet welke dag het nu precies is.. Help? Reageren
King Room Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Je kan kijken welke dag het volgens mij bij STATS maar dat weet ik niet zeker... Respect! Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Euhm, even een kort vraagje en misschien ook wel een domme..Hoe kun je zien welke dag het is? Ik wil namelijk die Triatlon doen van "Beat the Cock" ofzo.. Maar dat moet in het weekend en ik weet niet welke dag het nu precies is.. Help? Als je de PC versie hebt, moet je op TAB drukken. Dan staat er een afkorting voor welke dag het is. Bewerkt: 4 mei 2006 door HerrieM Reageren
D-Square Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Aah, bedankt! Dit topic mag wel gesloten worden Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Misschien heb je nog wat aan dit plaatje: Reageren
D-Square Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Sorry dat ik alweer een vraag heb, maareuh.. http://nl.wikigta.org/index.php/Beat_The_C..._San_Andreas%29 Ik wil meedoen met die triatlon, maar er staat steeds; "---- isn't ready yet!" What to do, what to do.. (Screens please) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Dat betekend dat je nog niet op het volgende eiland bent. Alle eilanden/steden moeten beschikbaar zijn om de triathlon te starten. Je moet eerst zorgen dat alle eilanden beschikbaar zijn, dus t/m de vliegschool moet je alle missies halen. Als je dat voor elaar hebt en je kunt de triathlon nog niet doen, dan moet je zorgen dat je genoeg cycling skil en stamina hebt. Cycling skill kun je "kweken" door veel te fietsen en stamina door veel te renne, bijvoorbeeld in de sportschool. EDIT: Je vroeg om screens, die is niet nodig. Volgens mij EDIT @ LIefhebber: Je hebt gelijk. Ongelukje, maar dat komt er inderdaad te staan. Dan staat er datje meer van dat nodig hebt! Bewerkt: 4 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Ik kan geen screens plaatsen maar je moet eerst verder met de verhaallijn om de triathlon in Los Santos te doen moet je de missies in San fierro kunnen doen en voor de thriatlon in de badlands moet je in Las venturas missies kunnen doen.Veel succes.Edit:Ruurd dan staat er volgens mij dat je meer bike skill nodig hebt of stamina hoor maar als er is,nt ready yet staat betekent dat volgens mij iets anders. Bewerkt: 4 mei 2006 door gta-liefhebber Reageren
killerfragger Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 mhh dit wist ik nog niet :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.