Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Euhm, even een kort vraagje en misschien ook wel een domme..

Hoe kun je zien welke dag het is? Ik wil namelijk die Triatlon doen van "Beat the Cock" ofzo.. Maar dat moet in het weekend en ik weet niet welke dag het nu precies is..

Help?

Geplaatst: (bewerkt)
Euhm, even een kort vraagje en misschien ook wel een domme..

Hoe kun je zien welke dag het is? Ik wil namelijk die Triatlon doen van "Beat the Cock" ofzo.. Maar dat moet in het weekend en ik weet niet welke dag het nu precies is..

Help?

Als je de PC versie hebt, moet je op TAB drukken. Dan staat er een afkorting voor welke dag het is.

Bewerkt: door HerrieM

Dat betekend dat je nog niet op het volgende eiland bent. Alle eilanden/steden moeten beschikbaar zijn om de triathlon te starten. Je moet eerst zorgen dat alle eilanden beschikbaar zijn, dus t/m de vliegschool moet je alle missies halen. Als je dat voor elaar hebt en je kunt de triathlon nog niet doen, dan moet je zorgen dat je genoeg cycling skil en stamina hebt. Cycling skill kun je "kweken" door veel te fietsen en stamina door veel te renne, bijvoorbeeld in de sportschool. :)

EDIT: Je vroeg om screens, die is niet nodig. Volgens mij :bonk:

EDIT @ LIefhebber: Je hebt gelijk. Ongelukje, maar dat komt er inderdaad te staan. Dan staat er datje meer van dat nodig hebt!

Bewerkt: door Ruurd31

Ik kan geen screens plaatsen maar je moet eerst verder met de verhaallijn om de triathlon in Los Santos te doen moet je de missies in San fierro kunnen doen en voor de thriatlon in de badlands moet je in Las venturas missies kunnen doen.Veel succes.Edit:Ruurd dan staat er volgens mij dat je meer bike skill nodig hebt of stamina hoor maar als er is,nt ready yet staat betekent dat volgens mij iets anders.

Bewerkt: door gta-liefhebber

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...