NandroDavids Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Dit is volgens mij voor het eerst dat ik in het Computer Forum kom, want ik heb absoluut geen verstand van PC's en alles eromheen. Neem het me dus niet kwalijk als ik hieronder zodadelijk dingen ga zeggen die nergens op slaan, of als ik domme vragen ga stellen... Ik ben op zoek naar een PC voor op mijn kamer. Ik wilde vragen of jullie even willen kijken aan de (lage) eisen die ik hieronder stel, en willen vertellen wat ik kan verbeteren en ook graag wat het me gaat kosten. Ik wil graag een PC met een plat scherm (TFT-scherm...?), 2 geluidsboxen, toetsenbord, muis, etc. Ik hoef geen luxe videokaart, want de PC is niet bedoeld om mee te gamen, maar gewoon om m'n dagelijkse zaken te kunnen afwerken (E-Mail, MSN, Internet, Microsoft Office...). Verder heb ik er dus geen verstand van, dus ik zou graag wat reacties willen (op- of aanmerkingen, verbeteringen, etc.). (Ik hoop dat dit in het goede Forum staat.... ) Alvast bedankt! Reageren