DvDGta Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Hey, Als ik GTA speel (met mods) dan slaat ie vaak vast weet iemand daar iets voot om toch met mods te kunnen spele? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik denk dat je de mods verkeerd in het spel hebt geplaatst. Er zijn wel een paar dingen die je kan doen. - Als je back-ups hebt gemaakt, dan zou ik die weer terugplaatsen, en dan zou het spel weer normaal moeten verlopen. - Je kan ook het spel opnieuw installeren, dit haalt wel automatisch alle mods uit het spel, maar je kan wel weer gewoon spelen. Reageren
DvDGta Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 ok, ff opnieuw installeren..... mooi, loopt niet meer vast maar kan ik nu gewoon de mods weer doen of denk dat het daar door komt? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Je kan de mods die je erin wilt gewoon er weer in stoppen. Maar kijk wel uit dat je het deze keer wel goed doet. Veel succes. Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Ja je kan ze er weer gewoon in doen, probeer dat maar, als je SA dan weer vast loopt, kan je beter geen mods instaleren. Succes. Hippie was me voor! Bewerkt: 4 mei 2006 door Typhoon Reageren
DvDGta Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 ok... ''Ik had een hummer h2 gedownload maar die moest onder de naam Bobcat maar ik deed hem onder Taxi omdat ik hem dan vaker tegen zou komen.... zou het daar ook aan kunnen liggen|? Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 ok...''Ik had een hummer h2 gedownload maar die moest onder de naam Bobcat maar ik deed hem onder Taxi omdat ik hem dan vaker tegen zou komen.... zou het daar ook aan kunnen liggen|? Ja, daar zou het inderdaad aan kunnen liggen, je kan beter gewoon de files replacen die in de mod staan. Instaleer hem nog eens opnieuw, of je moet GTA3.img hebben gebackupt, en doen die hummer h2 er dan weer in, maar nu wel met de bobcat. Als hij dan niet crahst lag het misschien aan die mod. Succes. Reageren
DvDGta Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 ja het ligt daar aan... nu loopt gta niet meer vast Reageren
killerfragger Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 nooit last van vervange vaak auto,s voor ander dan bedoelt maar kijk wel naar de vorm eerst een hummer een taxi laten vervangen is niet zo goed idee een hummer een racnher laten vervanger kan wel heb het zelf wel gedaan . nadeel :geen mooie colision file Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.