.Levi. Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik heb weer eens een werkje van Eminem gemaakt. Dit is eruit gekomen en ik ben er best tevreden mee. Ik heb twee versie's, versie twee moet je meer zien als een oude foto (toen de foto's nog niet echt van top kwaliteit waren). Vertel wat je ervan vind, en tips zijn altijd welkom. V1: V2: Originele background: Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik kom niets anders dan een complimentje geven. Ik vind ze allebeide heel mooi, maar na lang staren (2 minuutjes ^^) kan ik geen verschillen vinden. Wat ik wel heel mooi vind zijn de plaatjes en het originele plaatje. Ik vind hem mooi zwart/wit gemaakt en daar houd ik wel van. Je hebt de naam ook mooi in de brug gezet, gewoon een Eminem brug. Leuk bedacht en volgens mij zit er veel werk in, hoelang heb je erover gedaan?? Volgens mij kun je het verschil niet zien, maar qua gevoel geef ik de voorkeur naar versie 1. Hij lijkt wat duidelijker, maar nogmaals super. Ik mag hem als signature gebruiken hé? Of mag dan niet Mijn cijfer die ik voor jou designs geef is een: 9,5 van de 10 punten. Kun je me ook vertellen waarom je naam er niet instaat? Of vind je dat niet mooi. Reageren
SamShine Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik vind ze allebeide heel mooi, maar na lang staren (2 minuutjes ^^) kan ik geen verschillen vinden. Kijk is linksbovenin... ONTOPIC: Ik vind hem heel erg mooi! Ik ga niet bespreken wat ik mooi vind... Want dan ben ik lang bezig! Dus ik bespreek wat ik lelijk vind!: - Je tekst, probeer hem iets meer in de weg te laten 'liggen' - De zon valt te fel op het wegdek, probeer die dus iets zwarter te maken KUTGW! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik vind V1 mooier V2 is iets te fel.Leuk hoe je die render erim heb gezet. 9/10 Reageren
Giorgo Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Levi.. Let Me Know.. Je weet dat ik al je Designs echt goed vindt; vooral van Slim. Ik heb al naar al je Designs gekeken en vorige keer had je Slim bij een steeg. Ook had je een Rapper bij een brug gezet, waar haal je toch die achtergronden vandaan ? Haal je ze gewoon van Google ? Want ik vind er nooit dergelijke zoals jouw. Daarom wou ik ook vragen of ik die achtergrond mocht gebruiken (natuurlijk een cred naar jouw). Nu over het Design, persoonlijk vind ik V1 mooier. Daar is de tekst beter te lezen, ook vind ik Eminem mooi staan zo, mooie kleding . Ook heb je het in een gloed gezet. Echt mooi man. De Border past er ook helemaal bij. Je moet eens een Wallpaper Battle starten . Dit design geef ik een 9.4/10. Nice Work. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Wauw, dat is noch een staaltje desing kunst, mijn voorkeur gaat naar V1, deze is wat scherper Hier ben je zeker vele uurtjes zoet mee geweest ? Mijn cijfer: 9/10 @ Ruurd: Er is eigenlijk geen verschil, de andere is wat minder scherp Bewerkt: 4 mei 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Iedereen hartelijk bedankt voor die geweldige reacties. Ik zal een paar vragen beantwoorden die ik heb zien langskomen. @ Ruurd31: -Hoelang ik er over gedaan heb.. Tussen één uur en 2 uur. -Mijn naam heb ik er niet ingezet omdat dat mij juist niet echt mooi leek. Hier gaat het om de design, ik hoef niet persé mijn naam erop te hebben. @ Big - Loser: Dat de tekst niet echt mooi in de grond zit, daar ben ik het met jou eens, maar dan wel bij V1. Dat komt volgens mij door Accented Edges, dat kun je vinden in Filter > Brush Strokes. Helaas kan ik het niet echt meer terugdraaien omdat ik een aantal layer gemerged hebt. Ik zal nog wel iets proberen, maar aan de ene kant geeft die filter ook wel iets scherps aan de tekst, alsof het wat geslijt heeft. Ook is er wat sharpen gebruikt, dat is ook één van de reden waarom de tekst niet echt in de grond zit.. @ Giorgo: Ik zoek mijn plaatjes gewoon op google. Wel moet ik een tijdje zoeken voordat ik echt een goed plaatje heb die ik graag wil. Volgens mij tikte ik in google bij afbeeldingen "Bridge", en dan even wat pagina's doorheen bladeren. Je mag mijn originele plaatje van de brug gebruiken als je wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.