killerfragger Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 we hebben een voor werp gemaakt GIANT BOOSTER maar de vraag is hoe laat je hem draaien ? als je weet laat het me weten ps hier is een screenschot Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Dat laat je draaien in de main.scm van je GTA. Verder move ik het topic naar SCM-Help. Ook kan ik je aanraden een PB te sturen naar Jgunthers. Dat is onze top SCM'er. Verder kan ik jou niet helpen, want ik ben een n00b in SCM en. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Nog beter gevraagd, Hoe heet het bestandje? (in Main.SCM) Bedankt voor jullie hulo SSX-Breaker....... Reageren
Blastov Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Is het voor SA of VC ? Als het VC is kan ik je wel helpen. PB me dan. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ja, het is voor Vice City. Bedankt voor je hulp Reageren
Blastov Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen, Als eerste moet je object geladen worden in de main.scm Ik neem aan dat je giant booster uit 2 delen bestaat. Een deel dat staat en een gedeelte dat draait. Bijv. je hebt 2 dff's: 1. giant_booster.dff 2. booster_rotate.dff Als je die 2de wilt laten draaien gebruik je in de scm deze code: DEFINE OBJECT BOOSTER_ROTATE ; Object number -204 De 2de plaats je uiteraad gewoon met moo mapper. Doe +1 bij de define objects. DEFINE OBJECTS 204 Start de thread: 004F: create_thread ££giant_booster Maak de thread, ongeer zo: :giant_booster 0001: wait 250 ms 029B: $giant = init_object -204 (BOOSTER_ROTATE) at X Y Z 0005: $boost = 0.0 ;; floating-point values 0177: set_object $booster_rotate z_angle_to $boost 0009: $boost += 1.0 ;; floating-point values 0002: jump :giant_booster Hij zou er ongeveer zo moeten uitzien, maar daar ben ik niet zeker van. Bewerkt: 6 mei 2006 door Blaster27 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.