Daan007 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Hey, Ik laat een screenshot van een game, en dan moeten jullie een (grappige) bijschrift voor de game verzinnen Je mag per screen maar 1 keer posten (ivm spammen). Ga ook niet op elkaar bijschrift reageren zoals ''Die is echt grappig HAHA'' Dat valt onder spammen. Als je zelf een leuke screen ziet moet je die maar posten en dan kunnen we daar een bijscrift voor verzinnen. Je mag pas een nieuwe screen posten als de vorige tenminste 3 bijschriften heeft. Ik trap af. http://www.forest.impress.co.jp/article/20...e110_fifa05.jpg Veel succes Ps. Als een mod vind dat dit in een ander fora hoort moet hij hem ff veranderen, ik wist niet precies waar hij hoorde Bewerkt: 4 mei 2006 door .::Coca Cola::. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Bescherm je ballen, er komt een homo aangerent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 De spelers van AS Roma durfde niet te kijken, want de spelers van juve hadden zojuist voor de wedstrijd een ballenmassage verzorgd gekregen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Hey, waarom kijken we allemaal naar de Rexona reclame ? We stinken toch niet !? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Als je ooit nog kinderen wil kijk dan maar uit die gast poeiert! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Kale man met rood shirt: Hey psssst, moet je daar rechts kijken op dat blauwe stoeltje... Man met zwarte stekeltjes met rood shirt: wOOt lekkerding! 2 andere in rood shirt en 1 met wit shirt: Kom die kans ga ik niet laten liggen... RENNEN! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Whaha, z'n topic zie je vaak op andere fora's, het wachten was tot hij hier kwam! Het is net een schiettent, wie raak schiet wint! EDIT: owja, hij had al drie bijschirften, hier een nieuwe: NIEUWE! Opgerukt, mars! EDIT: Thanks voor de grotere Ice Cold Killa! Bewerkt: 5 mei 2006 door Big-Loser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Trek is aan mijn vinger! EDIT: Het plaatje is een beetje klein. EDIT2: Groter plaatje: http://www.gamez.nl/upload_mm/3/3/f/sc37522.jpg Bewerkt: 5 mei 2006 door Ice Cold Killa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Ik mag dan wel een kale plek op mijn hoofd hebben. Maar ik ben wel nummer 21! Ik zat nog naar de eerste te kijken. Bijschrift 2e: Pikkie, neem jij die daar maar, ik neem die kale wel. Bewerkt: 5 mei 2006 door Ferre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Jongens het maakt niet uit wat we doen, dit zijn toch geen ingame beelden ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Gast op de voorgrond roept: He, bestel voor mij een hamburger en een cola! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Kijk daar man...een naakt wijf met dikke tieten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Er mag weer een nieuwe komen . Hier is ie: Bijschrift: WTF?! Ik haat vissen waarbij je niet weet wat je vangt! Bewerkt: 5 mei 2006 door Ferre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Pinquin: Dit vind ik nou het leukste aan vissen. Een lekkere warme rilling over je lichaam krijgen, terwijl het ijskoud buiten is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 De gele vis: Slingers? Mijn verjaardag is tog pas volgende week? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.