TheGuardian Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 De broertjes klepjes wandelen samen door de stad Reageren
Jozz Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 IK...WIL...HAMBURGER...HEBBEN...NU...OOKAL BEN IK EEN ZOMBIE , IK...WILL...HAMBURGER!!!! Reageren
Pitbull Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Huh, waarom heb jij witte ogon homie ( )??? Reageren
Pietje II Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Oef... Misschien had ik die scheet maar beter niet kunnen laten! Reageren
XboxGta Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Ik heb trek in een banaan met zuur en een hamburger met paardeworst en just d'orange Reageren
Juju Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Nieuw: De nieuwe ultieme Michelin zombies! Deze dikke poppen van ongeveer 1.70 lopen door je kamer snakkend naar eten! Koop hem nu, en krijg een 2de gratis! Even offtopic: Is het niet een idee om hier een klein contestje van de maken? Wie de grappigste verzint wint? Bewerkt: 20 juli 2006 door Juju Reageren
LBG Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 ^^ Lijkt me ook een goed idee, nu kan je ook nooit feedback krijgen omdat je niet off topic mag gaan.... oops sorry Reageren
Daan007 Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Dam broetje,, zijn we al weer afgewezen voor de Playboy Reageren
Radio Es. Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Nieuw: De nieuwe ultieme Michelin zombies! Deze dikke poppen van ongeveer 1.70 lopen door je kamer snakkend naar eten! Koop hem nu, en krijg een 2de gratis!Even offtopic: Is het niet een idee om hier een klein contestje van de maken? Wie de grappigste verzint wint? da's een goed idee!! misschien moet één van de moderators even de titel veranderen en dat dan misschien de winnaar van de week ook op GTAGames komt net zoals POTW. Ontopic: nieuwe: Bewerkt: 23 juli 2006 door Radio۞Espantoso Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Kind: Oma wedden dat Opa een kunstgebit heeft? Oma: Oke we doen steen papier en..... Verloren Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 kind: fuck u oma! oma: Eat me! meisje met snor of wat het ook is: ik pak dat (...) kind! gozer met boek op bank: shiit... die magische boeken werken niet... ze zeiden dat de yakuza gang van gtaforum ging winnen maar het was de FBI Gang!! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Kind: Oma, ik kan uwe string zien . Oma: En ik jouw lelijke kop, daar heb ik toch ook niet om gevraagd ! Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Oma: Waarom doet de afstandsbediening het niet!! Potervdurie! Kind: Omdat u mijn spel controler vast hebt Oma: maar dat is tog de afstandsbediening 'wel een rare zeg (bekijkt) ' Kind: vind u het logies hij hoort bij mijn SpelComputer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.