Daan007 Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Natuurliefhebbers vinden zeldzame pinguin, hij raakt opgewonden door stroom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 kwal: die penquin gaf mij een grote schok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Er zijn meer dan 3 reacties dus ik plaats weer een nieuwe Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Niemand wil me ketchup geven bij mijn frieten, dus ik neem het zelf maar! leuk topic Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Hey, je morst wat ketchup! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Sorry, dat moest even, er zat een vliegje op je borst. :-D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Fok jou ketchup! Hier neem mijn mayonaise! Screenshot: America's Army Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 'Shit, stomme gehoorapparaat, de hele tijd dat gepiep in mijn oor' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Kijk nu uit waar je dat vuurwerk afsteekt !!! NU staat die arme boom in de fik . Bewerkt: 6 mei 2006 door GTA GUY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 *Ruikt* Volgens mij lig ik nu in de uitwerpselen van Fifi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathijs MdG Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Wie heeft die scheet gelaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Fock, ik had mijn oma niet moeten meenemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kama Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Geen bruine bonen meer voor jou, Henk! Nieuwe Maffia: Wat vind je van men gun? Slagger: Mooi (Doet handen omhoog van vreugde) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Man met pistool: Ik zei nog zo dat je niet teveel vlees tegelijk op moet vreten, daar word je dik van. Slager: Tja, je bent wat je eet zeg ik altijd maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Gangster: Ik vroeg 500gram ham! 500gram! Slager: Sorry, mijn buik zat in de weg...Ik kon het niet goed van de weegschaal aflezen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.