NickyHendriks Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Gaan mensen zo snel dood? Ik wilde hem nog martelen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) HIT ME! DON´t SHOOT ME! Bewerkt: 3 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
cheetha Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 blackman; hit me and win a price shooter ; what,s the damn price Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) FF een nieuw plaatje: Lord of the Rings: Return of the King: I've warned him: 'He's Strong'. Now he is dead! That Fool! Bewerkt: 10 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Lachen om je eigen grappen is zooooo 2007. Bijschrift: "Papa!, Die man heeft mijn Star Wars zwaard afgepakt!" Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Witte man met lichtgevend zwaard '' Wat kijken jullie nou! Kan ik het helpe dat die *** lichtgevende tandpasta aan mijn zwaard, nu aan m'n haar blijft plakken!'' Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Witte man met lichtgevend zwaard '' Wat kijken jullie nou! Kan ik het helpe dat die *** lichtgevende tandpasta aan mijn zwaard, nu aan m'n haar blijft plakken!'' Soory ff offtopic maar die witte man is Gandalf Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Gandalf: 'Nu Orks gaan jullie dood door de Razernij van de Doler! Oh shit! Ik ben een Tovenaar. Ach ja Jullie gaan Dood!' Ork: Shit! Wij kunnen alleen op tegen Dolers. Vluchten! Andere Ork: Je hebt gelijk. Wegwezen! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 'Let's get the party started! My dog is DEAD' D.R.I.P Dont Rest in Peace Reageren
Harrison Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Who lets the dogs out? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 SIMS TAAL: Bla bluh, blua fasja. Betekent: WOOHHOOOOOOOOO. Hond als eten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.