Ice Banana Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 een nieuwe -He kleine ge ruikt naar pis! waarom hebt ge uit de wc gedronken *En gij dan door de stront gelopen zeker? En je adem stinkt! wat heb jij geheten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Grote:"Vieze Leier Rot op Met je strontkop!" Kleine:"Dat moet jij zonodig zeggen, kijk naar je zelf !" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RogierS. Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 *Die baas van mij laat me sinds kort spaanse pepers eten. Moet je kijken hoe ik ga roken! -Ah, hoezo dan? *Hij zegt dat ik als waakhond een pittig imago moet hebben. (flauw he ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Kleine: *gaap* Grote: *stik* Help, ik wordt vergast!! *stik* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Grote : Hee kleintje ik zit al heel lang met een vraag Kleine : ja zeg maar Grote : Waarvoor staat die 384 bovin in beeld ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Grote:Heey kleintje wat een grote oren heb jij. Kleintje:Dat is om goed te horen. Grote:En wat een grote muil heb jij. Kleintje:En dat is om beter in de wc pot te blijven vastzitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Let wel een beetje op je taalgebruik, het moet wel leuk blijven. _________________ Hee grote, wist je het al?! Wat? We zijn lelijk. Kijk maar een low-graphics vacht en een puntneus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 Grootte: Ah man je stinkt, waar heb jij gezete?? Kleine:Ik heb juist aan je achterste geroken!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 Wegens grof taalgebruik ga ik een nieuwe posten : :Ow man nu verlies ik weer met galgje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 Lekker eerlijk 3 tegen 2... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Dit keer gaat de mode politie toch net iets te ver !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Voor de laatste keer: Waar heb je m'n teddybeer gelaten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 Weer twee minder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Klop maar tot er snoepjes uit vallen Bewerkt: 17 mei 2006 door XboxGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ICE-Spirit Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) gangster1: ik had je toch gezegd niet van die pint te drinken!!! gangster2: maar ik had dorst!! ,,,,,,,,,,,,1: ja dikkerd neem dan toch appelsap!! Bewerkt: 17 mei 2006 door metalmickie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.