Silverbyte Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Jongens, het spijt me hoor, maar ik vind de bijschriften in dit topic echt van belachelijk laag niveau. Zoals Dotz ook al aangaf, de meeste citaten zijn gewoonweg niet grappig. 'Grappig' is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik kan me niet voorstellen dat jullie zelf hartelijk om elkaars quotes hebben gelachen. Ik zou zeggen, pak de Power Unlimited er eens bij, en verbaas je over het meesterbrein van Ed. Dát is nou iemand waar de meeste mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. Maar goed, een nieuwe dan maar: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 ''Zo, waar zitten die twee tickets voor Bob Dylan?'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 "Uitslapen doe je thuis maar. We zitten nu in een computergame, dus aan het werk!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 "Ik zei toch dat dat geen pop was!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 Het Leger krijgt E.H.B.O. hier ziet u de stabiele zijlegging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 Vuurwerk controle bij Amsterdam ArenA, Heb je vuurwerk bij je? Nee, dat zeg ik je toch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2010 ''Pak zijn portemonnee!'' ''Jes! Z'n bibliotheekpas zit er nog in! '' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2010 Nieuwuh! Wait Foor MEEEeee!!! dit muziekie er onder >.< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Huh? Wat is dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 LOL Dotz. OT":KOMOP PIETERTJE NOG EEN PAAR METER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Reporter: "En hier ziet een kandidaat voor de 100 m sprint. Zal hij ze nog inhalen? Dat ziet U in de volgende aflevering van: De mythologische zomerspelen." Bewerkt: 7 januari 2011 door .Corneria. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.