Jump to content

Vraagje over end of the line.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het is geen missie vraag maar waarom blokeren de Sevilie boulevard je weg als je naar Big Smoke toegaat?Horen zij opeens bij de Ballas?Alvast bedankt. :cya:

Bewerkt: door gta-liefhebber
Geplaatst:

Ja waarschijnlijk horen ze bij de Ballas, ze zijn weer tegen jou netzoals in de missie Sweet's Girl.

Ik weet de reden niet precies waarom ze tegen je zijn.

Geplaatst:

Ey GTA-Liefhebber,

Vroeger hoorden de Sevilie Boulevard gang bij jou. Maar na een hevige ruzie zijn de gangs uit elkaar gegaan. De Sevillie Boulevard gang hield hun eigen kleren, deze zijn dus nog steeds gelijk aan de OG gang. In de allerlaatste missie End of the Line zijn alle gangs in Los Santos tegen jou, dus helpen ze jou en Sweet te vermoorden. Helaas gaat hun dat niet lukken!

Ik hoop dat je er wat van snapt, maar mocht je meer vragen hebben. Ze zijn altijd welkom hoor :)

Geplaatst:
Ey GTA-Liefhebber,

Vroeger hoorden de Sevilie Boulevard gang bij jou. Maar na een hevige ruzie zijn de gangs uit elkaar gegaan. De Sevillie Boulevard gang hield hun eigen kleren, deze zijn dus nog steeds gelijk aan de OG gang. In de allerlaatste missie End of the Line zijn alle gangs in Los Santos tegen jou, dus helpen ze jou en Sweet te vermoorden. Helaas gaat hun dat niet lukken!

Ik hoop dat je er wat van snapt, maar mocht je meer vragen hebben. Ze zijn altijd welkom hoor :)

Nou dat eerste wist ik maar dat aan het eind alle gangs tegen jou zijn wist ik niet bedankt.Maar de temple drive families zijn toch wel aardig tegen jou en de varios los aztecas ok niet in het spel de varios maar wel in de verhaallijn.

Geplaatst:

Alle gangs staan dan volgens mij onder leiding van smoke want alle gangsters zitten in het zelfde gebouw en beschermen Big smoke.

Geplaatst:
Nou dat eerste wist ik maar dat aan het eind alle gangs tegen jou zijn wist ik niet bedankt.Maar de temple drive families zijn toch wel aardig tegen jou en de varios los aztecas ok niet in het spel de varios maar wel in de verhaallijn.

Klopt, de Varrios Azectas (ofzo) is wel bevriend met jou. Het hele verhaal door, zolang jij hun maar niet "pest". Dus niet doodschieten of hun tags oversprayen waar hun bij zijn. De grote gangs (ballas, vagos, Sevillie boulevard) zijn alleen maar in de laatste missie tegen jou. Omdat ze jou haten, en Big Smoke heeft ze voor de helft omgekocht. Zie daarvoor ook de missie The Green Sabre.

Geplaatst:

Bedankt Ruurd weet ik weer wat ik heb san andreas wel eens uitgespeeld maar somige dingen snapte ik niet bedankt. :cya:

Geplaatst:

De Vagos die molotov cocktails naar je gooien tijdens de achtervolging met de brandweerwagen, doen dat niet echt gericht op jouw. Ze zijn gewoon rellen aan het trappen, net als bijna iedereen in de stad. Daarom zie je overal opstootjes en moet je uitkijken voor gasten met molotov cocktails.

Geplaatst:
De Vagos die molotov cocktails naar je gooien tijdens de achtervolging met de brandweerwagen, doen dat niet echt gericht op jouw. Ze zijn gewoon rellen aan het trappen, net als bijna iedereen in de stad. Daarom zie je overal opstootjes en moet je uitkijken voor gasten met molotov cocktails.

Dat vind ik niet wara, volgens mij bij die achtervolging is het alleen maar afleiding! Ik dacht niet dat je geraakt werd...

ik dacht altijd dat cesar van de vagos was? blijkbaar toch niet :$ kwam ik pas achter bij de missie 'los desperatos' :$

Geplaatst:

Dat vind ik niet wara, volgens mij bij die achtervolging is het alleen maar afleiding! Ik dacht niet dat je geraakt werd...

ik dacht altijd dat cesar van de vagos was? blijkbaar toch niet :$ kwam ik pas achter bij de missie 'los desperatos' :$

Haha, maar volgens mij is dat ook niet waar dat the lostvagos voor de grap gooide met molotov coktails gooide, maar die relschoppers gooide gericht op CJ want hun wouden Cj doodmaken. Alle gangs waren toen tegen je van Losantos,Lasventuras etc, behalve de Traids.

Geplaatst:
Ja, dat ook! Ze wilde je echt dood maken... Maar ze raakte nooit toch? :)

Ze raakte je wel, maar jou auto was tijdens de achtervolging op de brandweerwagen bulletproof. Dus alles wat op die auto kwam, daar ging de auto niet stuk van. De achtervolging dat ze jou achtervolgen, dan is jou auto niet meer bulletproof. Dus dan kan hij wel stuk!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...