T@rget Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Hey luitjes ik gebruik altijd Windows Movie Maker voor mn filmpjes maar nu is het probleem dat het steeds crasht Als ik bijvoorbeeld een filmpje heb gemaakt en ik wil er een muziekje onder zetten dan krijg ik een error Niet Verzenden of Verzenden (Error raport) en dan kan ik weer lekker overnieuw beginnen , Dit zijn mijn Specs mischien licht het daar aan: Intel Pentium 4 Proseccor 3,2 Ghz 1 Gigabyte geheugen 120 GB HDD Sound Cart weet ik niet (Is wel een goeie ) ATI Radeon X800GT PCI Express Lijkt me eigelijk niet Alvast bedank Reageren
Le MrG Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Probeer een update te downloaden van moviemaker op Microsoft's site Of een herinstallatie Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Dat heb ik ook, alleen geen rapport verzenden, maar gewoon vast. Dus nu moet ik na alles wat ik doe opslaan. Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 ga anders een naar start-alle progamas-Bureau accessoires-Systeemwerkset-Systeemherstel klik dan bij het rondje van: een eerdere status van deze computer herstellen. doe dan volgende kies nu een datum van dat je windos mofie maker het voor het laatst werkte doe dan volgende en nog een keer volgende let wel op alle progamas die je heb geinstaleert naa de datum dat je als herstel punt gebruikt vorden verwijderd maar die kun je so weer instaleeren gewone bestanden als platjes muziek etz blijfen er gewoon op staan (dacht ik) set ze anders ff op je mp3 (hier kunen ook platjes op) of fersent je met een mail naar je ijgen pc Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Dit heb ik ook wel is, als je misschien teveel ge-upload hebt naar je Windows Movie Maker. Dan loopt hij vast. Tip: Na een gebruikte foto/muziek bestand etc. direct verwijderen en het volgende bestand er in zetten. Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 heb ik ook best vaak en is hartstikke irritant. als je windows movie maker 1 hebt kan je 2 downloaden mischien is die iets stabieler Reageren
T@rget Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik heb versie 2 ik ga even proberen hem te herinstalleeren thnx Reageren
Bling Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Windows Movie maker loopt echt heel vaak vast, ook bij mij. Om het te voorkomen moet je ten eerste een redelijke computer hebben (dat heb jij volgens mij wel T@rget) en je moet dan ook niet met andere dingen bezig zijn (dus alleen movie maker) Bewerkt: 5 mei 2006 door julio Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Probeer anders eens een ander programma dan Windows Movie Maker. Het is namelijk over het algemeen bekend dat Movie Maker een goed programma is maar niet altijd doet wat jij wilt. Als ik jou was zou ik eens het programma Adobe Première proberen. Dat is onder andere een programma die de professionals gebruiken voor het bewerken van filmpjes. Het is een steekje ingewikkelder dan Movie Maker maar de resultaten die je ermee krijgt zijn niet te vergelijken met Movie Maker. Het nadeel is dat hij niet gratis is . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.