Steel Dogg Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Hey mense ik kom niet verder bij de race van cesar: high stakes low rider! ik pak meestal een blade, tune hem met nitro enz. maar als ik ga racen en ik ben 1e ga ik altijd uit de bocht en verlies ik heeft iemand soms een tip hoe je het snel kan halen? cheaten vindt ik niet erg als ik maar win! snel antwoord graag Greetz gangstabadboys Eerste post . Meteen een vraag Bewerkt: 11 november 2007 door Steel Dogg Reageren
RobbertR Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) In deze missie ga je een echte lowriders straatrace rijden. Voor deze missie heb je een lowrider nodig! Pak dus een Blade die hier is te vinden en bekijk het introfilmpje. Volg Cesar tot aan de start van de race. De race op zich is niet moeilijk. Als je maar goed remt voor de bochten, op je eigen weghelft blijft en op de lange stukken vol gas gaat win je hem zeker. Bron: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...es%2C_Low-Rider Bewerkt: 5 mei 2006 door RobbertR Reageren
Damos Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Probeer een goede en snelle en sterke lowrider te pakken en beuk onderweg alle auto's van de tegenstanders weg let gecooncentreerd op het scherm en als het nog niet lukt vraag dan of iemand de mssie wil doen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Pak een Voodoo voor deze race. die blijft goed op de weg liggen, een Blade spint heel makkelijk in de bochten. Tunen maakt niet echt uit, dat kost alleen maar geld. Veel succes! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Hey Ik zoek zelf altijd de Blade uit. Deze wagen staat altijd naast een huis geparkeert bij Cesar Vialpando in de straat, waar je deze missie kan starten. Als je niet heel veel snelheid maakt, kun je met deze missie makkelijk als eerste over de finsish rijden. Probeer als eerst op het begin een beetje te remmen. Al je tegenstanders rijden heel hard en maken ongelukken. Probeer er een beetje snel omheen te rijden (na een paar keer oefenen, weetje welke fouten hun maken). Als je dat gelukt is, kom je bij het stuk langs de Verona Beach. Dat stuk, kun je eventueel over de stoep rijden of aan de andere kant van de weg (als het rustig is!) rijden. Probeer verder op rechte stukken gewoon keihard te rijden en in de bochten een beetje afremmen. Op het begin heb je dan al genoeg voorsprong gepakt, om de race rustig en de bochten rustig uit te rijden. En daarna kun je over de finish rijden. Hind!!!: Als je op de Pier komt waar de eindstreep zich bevind, moet je proberen niet te slingeren. Er staan paaltjes, die je niet omver kan rijden. Dus probeer niet over de stoep te rijden. Verder heb ik hier nog een kaartje voor je hoe de race gaat. Bewerkt: 5 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Maarten!! Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 nou ik heb nog een tip met cheats je moet dan de cheat doen van smash en boom: xbox:L,L,white,white,up,down,down,up,R,R,black,black ps2:L1,L1,L2,L2,up,down,down,up,R1,R1,R2,R2 pc:geen lauw idee als je dan tegen de vijand opbotst ontploffen ze!! dan kun je zelfs met 100 meter per uur winnen alleen duurt een beetje lang Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) De code voor de pc: JCNRUAD Dit is dus de code voor smash en boom... Dan ontploffen ze, en je kunt dus zelf ook ontploffen. Je kunt ook deze cheats gebruiken: PC: ITSCHITTYCHITTYBANGBANG PS2: Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left XBOX: X, Down, White, Up, Left Trigger, B, Up, A, Left Deze cheat is om auto's te laten vliegen... Je moet danrustig rijden, en zorgen dat je zelf niet vliegt als je klaar bent, nog een keer intikkn om het te deactiveren, en klaar is kees Ik zou het gewoon proberen zonder cheats, het is makkelijk te doen met de goede tips van hierboven... EDIT: @ hieronder: GOED GEDAAN! Bewerkt: 7 mei 2006 door Dutchy3010 Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 thanxx iedereen op deze forum ik zal het allemaal proberen Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 thanxx iedereen ik heb het gehaald!!!! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Hey menseik kom niet verder bij de race van cesar: high stakes low rider! ik pak meestal een blade, tune hem met nitro enz. maar als ik ga racen en ik ben 1e ga ik altijd uit de bocht en verlies ik heeft iemand soms een tip hoe je het snel kan halen? cheaten vindt ik niet erg als ik maar win! snel antwoord graag Greetz gangstabadboys Weet je wat je moet doen je typt heel simpel de cheat: naturaltalent en voila! je hebt het maximale driving, bike, flying en cycle skill. Zo slip je niet zo gemakkelijk en is auto rijden heel simpel. OPMERKING: Deze cheat is niet altijd handig. Met auto's als de super gt is uit de bocht vliegen nog steeds een groot(en ik bedoel echt groot) probleem! Ik heb de lowrider race trouwens de 1ste 2 keren zonder cheats uitgespeeld. Deze race is de simpelste. Een race die ik echt haat is de Freeway race met de Super GT, dus als je 100% wil halen zet je dan maar schrap(ik deed over de Freeway race 1 week!) en oefen heel veel! Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.