.Sharingan Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Gisteren deed MP raar. Ik wilde connecten naar een server. Het beeld werd zwart, en toen keerde ik weer terug naar Windows. Sa-MP opnieuw geinstalled. Zelfde probleem! San andreas reinstalled. MP erop gezet. Servers weg. Ik de servers allemaal tegevoegd. En nu staat bij alle Servers Retrieving Info. Iemand Help ?! Mvg Tales Reageren
Azer Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Start je singleplayer wel normaal op? Reageren
Flame^ Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Gisteren deed MP raar.Ik wilde connecten naar een server. Het beeld werd zwart, en toen keerde ik weer terug naar Windows. Sa-MP opnieuw geinstalled. Zelfde probleem! San andreas reinstalled. MP erop gezet. Servers weg. Ik de servers allemaal tegevoegd. En nu staat bij alle Servers Retrieving Info. Iemand Help ?! Mvg Tales Servers offline ? Reageren
Le MrG Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 'T is niet meer nodig, hij heeft mij gisteravond verteld dat het weer werkte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.