Jump to content

up up and away


moody

Recommended Posts

Missie Stowaway voltooid!

Ik heb de missie gehaald. De beloning was $20.000,=. Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Ik heb gesavet in Ford Garison en verder geen andere dingen uitgespookt. Ik wens je bij deze veel succes in het verdere verloop van het spel, en de saveagme zit in de bijlage. :cya:

Als het niet moest, dan moet je hier niet op letten!

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik weet niet wat op wikigta staat (niet gekeken :puh:) maar dit zijn mijn tips:

1. Blijf zo lang mogelijk rechts rijden en pas op het laatst in het vliegtuig

2. Ga sneller door een aantal keren op pijltje omhoog te klikken. Snel achter elkaar. Als je je standaardinstellingen hebt gewijzigd, is dat degene waarmee je gaat staan :)

Nou, succes! En ik wil hem ook voor je doen :puh: genoeg kandidaten dus :)

groetjes Dutchy3010

EDIT: zat nog op de eerste pagina, had geen erg erin dat er nog ene tweede kwam :$

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

de totale benodige ruimte om alle bijlage te uploaden is groter dan jouw toegestaande limiet

maak het aantal of de grootte van bijlage kleiner

Link to comment
Delen op andere websites

Doe dit is: instellingen (boven in de balk) - jouw bijlage beheren - alles selecteren - verwijderen!

Probeer het daarna weer is te uploaden :)

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Rechtsboven in je scherm staat dit: Instellingen · Nieuwe berichten · Assistent · Postvak: 0

Druk dan op instellingen, dan zie je van alles dit zie je ook: Recente bijlagen, daar staan alle bijlagen die je geupload hebt op dit forum, dus een savegame en misschien nog wel meer dingen, een normaal lid kan maximaal 1 mb uploaden, daar zit jij waarschijnlijk al tegen aan, dus je zal 1 moeten verwijderen.

Links in het scherm zie je dit:

Persoonlijke Berichten

Maak een nieuw PB

Inbox (43)

Sent Items

Opgeslagen (Niet verzonden) PBs

Leeg PB mappen

Wijzig PB boxen

Vriendenlijst

Archief

Berichten volger

Abonnementen

Bekijk onderwerpen

Bekijk fora

Persoonlijk profiel

Bewerk profiel info

Wijzig handtekening

Wijzig avatar

Persoonlijke foto wijzigen

Opties

Betaalde abonnementen

Jouw bijlagen beheren

Beheer genegeerde gebruikers

E-mail instellingen

Forum instellingen

Verander e-mail adres

Verander wachtwoord

Druk dan op Jouw bijlagen beheren, dan staat er bij mij Je hebt 396k van 1mb gebruikt, dat is bij jou ook zo jij hebt waarschijnlijk meer gebruikt misschien wel 900k van 1mb, op die bijlagen te verwijderen moet je dit doen:

Je ziet Bijlagen staan, daaronder staan je bijlagen en daarnaast staan van die hokjes die je aan kunt kruisen, kruis de hokjes aan die achter de bijlagen staan die je verwijderen wilt, en druk op verwijder geselecteerde, als je dat gedaan hebt zijn je aangekruiste bijlagen verwijdert, en kan je nieuwe uploaden.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik die missie niet had gedaan ik was vegeten te vertellen dat die het niet doet bij mij

mijn GTA doet het helemaal niet meer..

Exuses daar voor HerrieM. heeft het gedaan...

Respect! :t

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...