Laurenz Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 GTASA heeft het altijd gedaan...ik heb eergisteren mijn pc geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd. GTASA heeft het toen ook gedaan totdat ik een savegame heb gepost die iemand voor mij gehaald heeft en die ik toen teruggezet heb in mijn userfiles...sindsdien klapt ie er steeds uit. het probleem blijft als ik de user files weghaal! waar kan dat aan liggen? hardware: pentium 4 2400 MHz Ati radeon 9600pro 1024mb ddr pc2700 120gb HD Groetjes Laurens Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Met je specs is niks mis omdat San Andreas het eerst wel deed, dus daar ligt het niet aan. Maar misschien moet je gewoon San Andreas weer even opnieuw installeren. Het ligt denk ik niet aan de save game. Verwijder het bestandje GTA_sa.set in de map San Andreas User Files, misschien dat dat helpt. Reageren
HerrieM Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Lukt het wel om een nieuw spel te starten. Als dat ook niet lukt denk ik dat je de drivers voor je videokaart opnieuw moet instaleren. Reageren
Kama Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Ja, ik zou ook eerst een andere game proberen en als het daarmee wel lukt gewoon eens nieuw instaleeren Bewerkt: 7 mei 2006 door Kama Reageren
Laurenz Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Heb mijn pc geformateerd, nu werkt ie weer! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.