lordremy Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 ik heb nu een aantal gave auto's gezien maar hoe zet je die in de game?? (ik heb het over hummers en lambo's) ik ben niet zo handig met pc's dus graag simpel houden Reageren
Damos Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 heb je ze gedownload dan kan je ze volgens mij met de img tool installeren. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Als je auto's wilt instaleren heb je inderdaad de IMG Tool nodig, die vind je hier!(Je moet je wel even registreren.) Download die en lees dan rustig en goed dit topic door daar word precies voor gedaan hoe je een auto in je spel krijgt. Bij het voorbeeld word Vice City gebruikt maar het is net zo goed te gebruiken bij GTA San Andreas! Veel plezier en succes! Reageren
lordremy Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) en die kon ik al vinden ja maar hoe?? wat moet je doen met img tool? edit: ow srry laatste had ik nog niet geleze.... Bewerkt: 5 mei 2006 door lordremy Reageren
RobbertR Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Om een MOD in San Andreas te zetten heb IMG Tool 2.0 downloaden. Je vind hem hier. Om hem te kunnen downloaden moet je je wel even regstreren. Als je dat heb gedaan ga je naar dit topic waar precies word uitgelegt hoe je een voertiug is San Andreas zet. Mocht het niet lukken kan je hier altijd terecht voor vragen. Succes ermee Bewerkt: 5 mei 2006 door RobbertR Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Eerst moet je auto's downloaden, dat kan op allemaal GTA Mod sites er zijn heel wat goeien: Gtagaming. GTADownloads. Als je ze eenmaal hebt gedownload moet je nog de benodigde tools hebben om die auto's te instaleren, de beste zijn IMG-Tool 2.0 en San Andreas Mod Instaler (SAMI) Img tool 2.0 kan je hier downloaden en SAMI kan je hier downloaden. Als je die 2 wilt downloaden moet je je wel inloggen, dat kan waarschijnlijk met de zelfde inlognaam en wachtwoord als hier. Voor IMG-Tool is een tut geschreven, waar in staat hoe je een auto in het spel kan zetten. Die tut vindt je hier, het is daar wel met GTA VC gedaan maar het princiepe is het zelfde. Maar je kan het nog makkelijker met SAMI doen, als je die gedownload hebt, en dan opstart kan je gewoon op Install mod drukken, en dan instaleerd dat progamma de mod. Veel succes, als je nog vragen hebt stel je ze maar. Kan een mod+ dit naar het Textures en Moddeling Fora verplaatsen. Reageren
Damos Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Hem downlaoden en dan kan je de auto's er in zetten en anls je niet wete hoe zoek dan even een tut op. Reageren
lordremy Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) bedankt voor de tips... ik ga nu spelen en ff kijken of ie et doen HIJ DOET ET!!!!!!! dankje voor de hulp en als ik in de problemen kom horen jullie het wel (hij deed het eerst neit maar toen had ik het idee om ff te herstarten Bewerkt: 5 mei 2006 door lordremy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.