Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 2mails op me pc.

Die 1 gebruik ik en de ander niet.

Als ik foto`s wil versturen via Picasa dan krijg ik de mail die ik niet gebruik.

Eigenlijk niet erg maar die mail setym werk niet hij heb geen email aders om binnen binnenhalen of te verzenden.

Als ik op de toets druk van me toetsbord om mail te starten krijg ik weer de verkeerde mail setym.

Wie weet hoe ik die goede inschakelde?????

En ik ga die ander mail niet verwijder is niet een optie.

Ik heb windo xp

Nieuwe pc weet niet zoveel van.

En die mail setym namen= Outlook 6(deze wil ik erop) en Outlook 2003(deze moet eraf)

Ff voor de duidelijkheid ze staan er op die outlok6 gebruik ik voor mail de verzenden.

Maar als ik met Picasa foto wil versturen krijg ik de verkeerde waar geen (servie) mailacount mail aders op zit.

Wie kent me helpen???

P.s excuseer me voor onduidelijke schrijven en spel fouten.

Geplaatst:

Kevin jongen, ik kan er niet zo veel uit opmaken (spelfouten inderdaad maar hey, die maakt iedereen), maar je wilt dus 'Outlook 6' als standaard mailsysteem hebben, dat kan hoor!

Je hebt een Windows computer, dus dit moet je doen:

Start -> Configuratiescherm -> Software

Eenmaal in software aangekomen druk je op 'Programmatoegang en -instellingen' (onderaan), kies dan de optie 'Aangepast'.

Nu krijg je een heel scherm voor je met allerlei opties, maakt niet uit, je ziet het kopje staan 'Kies een standaardprogramma voor e-mails', dit is de tweede paragraaf, selecteer daar 'Outlook 6' of 'Outlook Express' (weet het verschil niet).

Succes man!

Geplaatst:

Ik heb ook een vraag over Outlook.

Hoe verwijder ik de mail zonder het te openen?

Mijn pa kreeg namelijk een vet vaag mailtje! :N

Geplaatst:
Ik heb ook een vraag over Outlook.

Hoe verwijder ik de mail zonder het te openen?

Mijn pa kreeg namelijk een vet vaag mailtje! :N

Kun je hem niet selecteren en vervolgens op de delete knop drukken?

Geplaatst:

Nog handiger, klik er met je muis op. En druk dan op Shift + Delete.

Het bericht wordt dan definitief verwijderd. Als je op Delete drukt, dan verplaatst hij hem naar de prullenbak.

De virussen in mailtjes zitten meestal in de bijlage.

Geplaatst:

Oke bedankt voor de info.

Maar ik denk als je er zoiezo op klikt met je muis (maakt niet uit welke) dat hij hem dan direct opent.

Maar virussen zitten inderdaad meestal in de bijlage. :)

Geplaatst:
Kevin jongen, ik kan er niet zo veel uit opmaken (spelfouten inderdaad maar hey, die maakt iedereen), maar je wilt dus 'Outlook 6' als standaard mailsysteem hebben, dat kan hoor!

Je hebt een Windows computer, dus dit moet je doen:

Start -> Configuratiescherm -> Software

Eenmaal in software aangekomen druk je op 'Programmatoegang en -instellingen' (onderaan), kies dan de optie 'Aangepast'.

Nu krijg je een heel scherm voor je met allerlei opties, maakt niet uit, je ziet het kopje staan 'Kies een standaardprogramma voor e-mails', dit is de tweede paragraaf, selecteer daar 'Outlook 6' of 'Outlook Express' (weet het verschil niet).

Succes man!

Bedankt het is gelukt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...