Robienske Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 (bewerkt) Jaja, kijk wat ik in het boekje van Dreamland(=speelgoedwinkel) vond. (België waar ik woon) Dit zat in de brievenbus. EDIT by Joriz: Dit is best wel reclame voor die winkel om er de hele folder bij te doen! Ga naar Gameorder.nl en koop daar goedkoop je games! EDIT by Robienke: Mag ik de folder er zetten maar dan geen naam geven ? Bewerkt: 7 oktober 2004 door Robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 wat staat er in het blaadje, san andreas te koop? <_< of wat bedoel je juist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 Dreamland is dat niet in schilde robienske ? En hoeveel kost het juist ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 Dreamland is dat niet in schilde robienske ? En hoeveel kost het juist ? WAT is er te koop? toch nie san andreas hoop ik want dan is het onzin :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 GTA San Andreas kan je nu bestellen zodat je hem op 29 Oktober in huis hebt. Dat kan via de volgende url: http://gameorder.nl/product_info.php?ref=8...ate_banner_id=1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 (bewerkt) Ik bedoel WAAR kan je het goedkoop kan kopen, tuurlijk gaat het over San Andreas <_< Bewerkt: 8 oktober 2004 door East Coast Crip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 Zou ik astublieft het blad mogen posten. En ja, San Andreas staat erin te koop. €59.99. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 deze topic slaat nergens op zeg eens duidelijk wat er aan de hand is met dat blad :rolleyes: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 deze topic slaat nergens op zeg eens duidelijk wat er aan de hand is met dat blad :rolleyes: B) Ok, we kregen zo een reclameboekje in de brievenbus. Allemaal speelgoed enzo. Plots zag ik San Andreas te koop staan in dat boekje. Ik scande dus die pagina in. Maar Joriz delete hem om dat dat dan reclame is voor die winkel. Nu vraag ik als ik astublieft het plaatje mag laten zien maar dan niet vermelden wat de winkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 in nederland staat ie er ook al in maar dan staat de release datum erbij is da bij jou nie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 in het !ntertoys (<- geen reclame ) boek staat SA ook voor de zelfde prijs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 Een keer naam vermelden mag natuurlijk wel maar een hele ingescande reclame folder erbij doen kan niet! Ga gewoon naar http://gameorder.nl/product_info.php?ref=8...ate_banner_id=1 dan heb je het goedkoper en dan maakt GTAgames.nl ook nog wat winst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 huh er staat altijd bij het foldertje EIND OKTOBER UIT B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.