gangster007 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) ik heb de begin sceen van san andreas beetje veranderd maar hij doet het niet je ziet wit Bewerkt: 5 mei 2006 door gangster007 Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Wat heb je allemaal precies gedaan? Reageren
gangster007 Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 ik heb het begin sceen veranderd en met txdworkshop er in gedaan en het doet niet je ziet wit Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ja dat snap ik nou ook wel, maar het is je blijkbaar niet opgevallen dat ik precies dikgedrukt had. Ik bedoel dus of je wilt vertellen hoe je te werk bent gegaan, dan kan ik je fout opsporen. Reageren
gangster007 Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) ik heb op txd work shop op export gedrukt bmp en dan opslaan en ik heb het veranderd en dan de bmp ingeport in LOADSCS.txd Bewerkt: 5 mei 2006 door gangster007 Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik ben niet zo'n textuurder, maar heb je wel: - Rechtsonderin GTA SAN ANDREAS staan? - Compress all images gedaan? - Het plaatje weer de goede naamg gegeven? Greetz Wazuup Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Heb je de hoeveelheid pixels gelijk gehouden, die mag niet veranderen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Heb je hem opgeslagen als .bmp of .tga? Een ander formaat word niet ondersteund namelijk . -edit- Tja ik heb ook vakantie . Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 @Jorge ik heb in txd work shop op export gedrukt bmp en dan opslaan en ik heb het veranderd en dan de bmp ingeport in LOADSCS.txd Greetz Wazuup Reageren
SWYV Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 zit de alpha wel goed, klik eens op alpha en als het zwart is importeert een witte screen dan want het gebeurt soms als jij een screen importeert in IMAGE dan alpha verandert naar zwart zodat jij niks, kun zien ingame Reageren
Crowsoul Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Heb net een screen bewerkt en hij doet het perfect hoor Maar die loadscreens zitten er blijkbaar 3 maal in dus ik denk dat je ze 3 maal zal moeten vervangen. Ik deed die nvidia en eax screen Bewerkt: 6 mei 2006 door Crowsoul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.