TommieguN Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Hallo mensen, Laatst zat ik op de site van The Blueprints, wat de nieuwe URL is van de oude Blueprints @ Onno van Braam is. Daar kwam ik, na enig rondgeneuzel, de blueprints van de Mercedes Benz (enkel cabine)(op deze link is het dubbel cabine) Sprinter/313 Chassisblueprints tegen, en ik dacht, waarom niet. Niemand heeft nog nooit (althans niet zover ik weet en idem voor GTA San Andreas) een chassis auto gemaakt. Waarom een chassis? Waarom ik voor een chassis heb gekozen is vrij simpel: Ik wou een auto hebben, waarvan ik mijn creaties op los kan laten gaan, wat dus achter de auto kan (op de plek waar normaal gesproken de bak zit (in het geval van de Sprinter). Ik las in de topic dat ik het mag gebruiken..... Ja inderdaad, dat mag, onder deze voorwaarde: Geef "credits" aan mij voor het orginele model Plaats (liefst in dit topic) jou creatie Ik hoop ook dat ik hiermee andere op een idee heb gezet (om bijvoorbeeld een andere auto chassis te modelleren). Progressie: Ik ben pas vanaf vandaag begonnen met het model, dus verwacht er niet al te veel van, want zoals geld bij "vehicle modelling", eerst het ruw ontwerp, daarna de echte vorm en als laatst, de details (voor/achter lichten, handvaten, interieur etc). Zoals ik al melde, het is verre van af, maar ik wil jullie toch een klein voorproefje geven: http://img143.imageshack.us/my.php?image=m...sisprog11qt.png Wat denken jullie van het idee? Oja, nu ik ook weet hoe Photostory (3) en Movie Maker (2) van Microsoft werkt, beloof (of ik denk dat ik het ga doen) ik een "Grande" intro. Waarschijnlijk heb ik niet veel tijd om er aan te werken, dit komt mede door: - School - Sociale contacten (onderhouden:P) - Werk Logisch dus...... Bewerkt: 5 mei 2006 door TommieguN Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Ik snap nou niet helemaal waar jij naartoe wilt met dit topic. Je wil je auto laten zien. Maar wat mogen ''wij'' dan gebruiken? Het idee om een MB Chassis te moddelen? Daar hebben wij geen toestemming voor nodig. Dus ik neem aan dat je wat anders bedoelt. Kan je het ff iets duidelijker maken? @Tommiegun hieronder: Ja ik snap het, veel succes met je model dan maar. Bewerkt: 5 mei 2006 door Wazuup Reageren
TommieguN Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik snap nou niet helemaal waar jij naartoe wilt met dit topic. Je wil je auto laten zien. Maar wat mogen ''wij'' dan gebruiken? Het idee om een MB Chassis te moddelen? Daar hebben wij geen toestemming voor nodig.Dus ik neem aan dat je wat anders bedoelt. Kan je het ff iets duidelijker maken? Nee. Wat ik bedoel is het volgende: Als ik het model af heb, mogen jullie het model gebruiken om dingen (denk aan bijvoorbeeld die kleine kampeercapsules, voorbeeld wat ik bedoelde) op te zetten. Meestal moet je dan eerst vragen aan de maker van het model, of je model mag aanpassen. Dat hoef je dus nu niet meer te doen. Ik maak dus de basis, en dan kan jezelf, indien gewenst een ding op de achterkant zetten. Nu duidelijk? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Wat heb je nou eigenlijk al gedaan aan het chassis? Want het enigste wat ik op die render zie is een plane. Als ik het goed heb raad ik je aan om pas renders te laten zien als je echt iets hebt. Dan verdien je ook gelijk wat meer respect . Reageren
nypd Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Een goed idee! Ik vind de MB Sprinter een van de mooiste busjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.