the_fa2man Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) 1. Op een nieuw bestand van 500x500 2.Brush wat in het rond met zwart en wit : voorbeeld 3.Ga dan naar filter>render>diffrent clouds : voorbeeld 4.Maak een nieuwe layer en download de lightning brush en brush er wat mee in het rond : voorbeeld 5. Druk nu het oogje uit bij de layer met bliksem en schrijf je tekst druk nu op warp tekst als je een effect wil toevoegen : voorbeeld (warp tekst aangegeven) 6.Voeg nu een effect toe met warp tekst als je wil , ik heb het zo gedaan : voorbeeld 7.En je ken de tekst ook wat blending options geven om het mooier te maken : voorbeeld 8.Ga naar imageready (crtl+shift+m) 9.kopieer de frame 2 keer zodat je 3 layers hebt en zet bij de eerste frame de oogje alleen bij de background en de tekst aan : voorbeeld 10.Bij de 2 frame zet je de oogje alleen aan bij de background en de bliksem : voorbeeld 11. En doe de laatste frame hetzelfde als bij de eerste voorbeeld 12.Sta nu op de 2e frame en druk op tweens tween with : next frame frames to add : 10 voorbeeld 13.zet nu de delay bij de eerste frame op 1 seconde op de 2e frame op 0,3 seconden, de laatste op 0,5 seconden en de reste op 0,1 seconden voorbeeld Hier is mijn resultaat gehost door wazuup want was te groot voor mij om te hosten thanks wazuup Bewerkt: 12 mei 2006 door the_fa2man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Mooie tut, maar hoe groot is het resultaat, want anders wil ik hem wel even voor je hosten. Greetz Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_fa2man Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 het is iets groter dan 2 mb wel raar zo veel heb ik er niet aan gewerkt maar jawil je het doen en vertel is waar je het doet groter dan 2 mb hosten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Stuur hem maar naar me op, dan zet ik hem voor je online. Bewerkt: 12 mei 2006 door Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Mooie tut, ik heb hem ook gedaan en met leuke resultaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Ik heb het resultaat voor je gehost: Laat hem ff laden, het plaatje is meer dan 2 mb. Greetz Wazuup Bewerkt: 12 mei 2006 door Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eximetix Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Heey Wazuup, waar load jij dat up want ik heb er ook een gamaakt en ik kan het niet uploaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Wazuup heeft hem upgeload op Deze site. (had je ook zelf kunne ontdekken door rechtermuisknop -> Eigenschappen -> URL kopieeren!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eximetix Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Ooh ok bedankt maar zo goed ben ik ook weer niet nu weet ik het wel bedankt hmm... ik kan het niet vinden :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.