Jump to content

prive vliegveld missie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ik weet niet hoe ik die safe game moet openen

Hoi Frozensun :cya:,

De savegame kan je niet gewoon openen. Want dan zul je hele rare dingen tegen komen. Vervang de save-game die HerrieM voor je heeft gemaakt met de oude. En als je hem zult laden dat zal je zien dat de missie gedaan is. :engel:

Deze computer -» Mijn Documeten -» GTA San Andreas user files -» (plakken)

Gr. SummerBase

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
:duh: ik heb nou weer een missie die ik nie kan halen, die van de dam waar je in moet vliegen ofzo? :? ? kan iemand me ff helpen, please :$ C:\Documents and Settings\Guus\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\gta_sa.set :D
Geplaatst:

hier is nog een missie die ik niet kan halen C:\Documents and Settings\Guus\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\GTASAsf8.b en nog bedankt van doe andere missies

Geplaatst:

Als je hem niet kan halen upload hem dan zodat iemand anders hem kan doen want nu hebben we er niks aan.

Geplaatst:
hier is nog een missie die ik niet kan halen C:\Documents and Settings\Guus\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\GTASAsf8.b en nog bedankt van doe andere missies

Die doe ik wel even voor je, als je hem even opnieuw upload.. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...