DaddyPimp Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Hey mensen, Ik ben al lang op zoek naar een programma waarmee je goed HipHop beats mee kan maken. Weet iemand misschien een programma waarmee je goed kunt werken? Post het hier a.u.b. Maakt niet uit of je ervoor moet betalen ofzo, post a.u.b. DaddyPimp Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Hiphop Ejay is de voor de hand liggenste. Je kan alleen volgens mij niet je eigen beats ''maken'', maar je mixt een groot aantal beats door elkaar. Kijk maar eens op www.ejay.com Greetz Wazuup Reageren
kevin_92 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Denk dat je naar site al Die van dixon moet gaan. Ik las dat een jonge vroeg het zelde en hij zij dat dit zulke programme waren: acid pro 5.0 virtual dj cool edit pro 2.0 cubase SX 3 fruity loops 3 beat maker ejay hammerhead Ik las het weet niet of ze werken weet de link ook niet. Deze namen moet chekke en als het klop zoeken omdownloaden. edit: hammerhead af te lijst Bewerkt: 5 mei 2006 door kevin_92 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Bedankt Kevin en Wazzup! Ik ga nu effe checken of ik er iets van kan vinden op Internet. Heel erg bedankt Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Even tussendoor, Hammerhead is freeware, maar niet geschikt voor wat Daddy zoekt. Het is namelijk een hele simpele drummachine. Greetz Wazuup (met 1 A, 1 Z, en twee U's ) Reageren
DaBeast Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 -BPM Studio (naar mijn mening het beste DJ programma op de wereld). -Tracktor DJ (zeer leuk programma,makkelijk te gebruiken maar je wil automatisch naar een ander programma overschakelen (ik toch )) . -PCDJ Red/Silver/Blue (gebruik ik ook nog buiten BPM Studio, goed programma). Zo, nu heb je genoeg informatie . Veel plezier met het DJ'en . Greetz Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Wow, handig. Ik heb toevallig een tijdje geleden ook een zulk soort programmatjes gezocht maar nooit iets goeds gevonden. Is BPM Studio gebruikers vriendlijk? (Makkelijker gezegt is het een ingewikkeld programma voor beginners?) Alvast bedankt voor de tips. En DP succes. Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 BPM studio is zeker een goed programma, alleen je moet er wel ff de tijd voornemen als je goed wil dj'en. Traktor DJ studio is ook een aanrader. Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 BPM studio is zeker een goed programma, alleen je moet er wel ff de tijd voornemen als je goed wil dj'en.Traktor DJ studio is ook een aanrader. Zijn er ook trial's van? Die dingen zijn werkelijk onbetaalbaar! Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Een kwestie van zoeken, kijk hier maar eens: - BMP studio Demo - Traktor DJ studio demo BTW, ik zat laatst een beetje te kloten met Mixmeister, dat is ook een leuk programma om te remixen, alleen bij de trial zetten ze een reclame stem erdoorheen. Greetz Wazuup Reageren
DaBeast Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Tracktor raad ik aan voor te beginnen. Ik gebruik nu eigenlijk aleen nog maar een menpaneel (alles leker manueel dus). Als ik de PC gebruik is dat omdat ik een mix wl opnemen, of omdat ik gewoon nog weer even wil spelen met BPM. Succes Greetz Reageren
cobra5656 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Magix Music Maker is de beste, dat programma is zoooo uitgebreid. Download de demo ik denk dat ie er vast wel is. Helaas kost dat programma wel wat centen. Cobra Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.