kevin_92 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Wie heeft een plaatje voor me in me handteking. Wie heb er 1 met link. Want met imschake krijg ik steed dit plaatje is 300x nog wat groot. Ik ken geen plaatje vinden. Met de hogde. En met me nieuwepc ken ik niet geweldig omgegaan. Ik had windo 95 en nu windo xp groot verschil Zo lang er niet een van dit er op is: Iemand anders naam Voetbal clubs(behalfe feyenoord) The game. Amsterdam Ben ik er blij mee Al vast bedankt En je snap wel de juiste hoogte Reageren
Ferre Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Als je hem wilt verkleinen, heb je misschien wat aan deze post: (klik). Maar als je wilt dat iemand een plaatje voor je maakt, dan kun je naar het Graphics Team 06 gaan. In de regels staat hoe je dat moet doen. Reageren
kevin_92 Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Maken dat hoeft niet zo. Mag maar een plaatje die je op inter net zag of zo. Of plaatje in je pc van internet of zo en je wet wel hoe je met imschak ken werken zonder zwarte rand is dat goed Edit ik kijk wel ff Edit2: wat een verhaal En me vraag gaat door? Bewerkt: 5 mei 2006 door kevin_92 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik snap eigenlijk niet zo goed wat je bedoeld. Bedoel je een signature? (Net zo één als ik in me handtekening heb.) Reageren
P-Jamma Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Bedoel je met een "Zwarte Rand" dat de Maten erbij staan, van Imageshack? In dat geval moet je: Hotlink for Forums 1 of 2 Kopieren en in je Sig zetten... NIET Thumbnail for Websites ... Ik weet anders niet wat je bedoelt... Reageren
SamShine Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Ik denk dat je datzelfde plaatje als signature wilt! Je kan hem opslaan (Rechtermuisknop - Opslaan als - locatie kiezen) of gewoon de url kopieren (Rechtermuisknop - eigenschappen - URL kopieren en). Als je hem opslaat kan je hem bewerken (in Photoshop, Paint, Photophiltre ect.) en dan moet je naar Imageshack gaan en hem daar uploaden. Nog succes! En dat hij steeds resized komt opmdat je 'resize to ...X... hebt aangevinkt, om hem zijn oorspronkelijke formaat te laten weerhouden moet je die uitvinken! Bewerkt: 5 mei 2006 door Big-Loser Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.