Nickonly Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Ik zit in nood: ik moet dinsdag een boekverslag af hebben en ik heb een 'advertentie' nodig (wat ik graag in een afbeelding zou willen hebben) voor een boek (wat leeraaren allemaal wel niet verzinnen...). Het boek heet "desnoods met geweld" van Jan de Zanger. Het zou echt heel erg fijn zijn als iemand me daarmee zou kunnen helpen omdat ik al wat geprobeerd heb met paint (heb geen photoshop en ik weet er helemaal niks van), en dat werd helemaal niks. Echt heel erg bedankt! Bewerkt: 5 mei 2006 door Nickonly
Ferre Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Whoops! Foutje. Bewerkt: 5 mei 2006 door Ferre
Arjen Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Euh Ferre. Er staat nergens dat hij het wil laten maken door het Graphics Team, dus eigenlijk is dit helemaal niet nodig. :P
GTA-Sheep Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Om mee te beginnen: het boek zelf. Voor creatieve toepassingen hiervan moet je niet bij mij zijn, maar dan heb ik in ieder geval iéts kunnen doen.
Nickonly Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) ...Maar deze voorkant is ook goed (deze is wat nieuwer). --Edit-- Als iemand deze nog wil maken, alsjeblieft voor dinsdag graag, maar ik heb het nu ookal aan een team gevraagd, dus het is eigenlijk niet meer nodig... Bewerkt: 7 mei 2006 door Nickonly
Arjen Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Aanvraag hoeft niet meer gedaan te worden.
Recommended Posts