ikt Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik heb een miniscuul verzoekje: wil iemand de getunede elegy uit mij gare wegrijden? Ik heb hem namalijk gemod . En ben vergeten dat je veel gemode auto's niet kunt tunen Savegame Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Ikt jonge, Ik wil ze wel uit de garage rijden. Maar moet ik dan mijn versie ook gemod hebben? Naja, upload je savegame maar. Dan probeer ik wel wat! Edit: Hij staat er al. Ik probeer wel wat. Je hoort van me Bewerkt: 5 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
ikt Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Je GTA MOET NIET gemod zijn, anders crast jou GTA ook Bewerkt: 5 mei 2006 door ikt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) De van mij is niet (zo duidelijk? ) gemod!! Je hebt al gesavet in het savehouse waar ik de Egely moet wegrijden? Naja, ik probeer wel wat! Tot zo Bewerkt: 5 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
ikt Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ja, ik heb hem al op de plek gesaved (als ik de goede geüpluad heb, maar dat moet haast wel, ik heb het net gecheckt ) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Gedaan joh! Ik heb alleen de getune Egely (mooie hoor, screenie voor de rest hieronder) uit je garage gezet. Er stond nog een zwarte Bullet en een blauwe NRG-500. Ik ehb alleen de Egely eruit gezet. De andere 2 hoeven niet hé? Dus ik heb ze er niet uitgehaald. Hieronder is de savegame + een leuke screen! Veel plezier nog, mocht je nog een vraag hebben, dan kun je gerust hier er wel weer mee komen Reageren
ikt Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Thnx En bdankt voor de screen, een mooi aandenken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.