DaddyPimp Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Een nieuwe mixtape cover van GL en mij, we vinden hem zelf aardig goed gelukt Ratings? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 We hebben er nog ééntje gemaakt. Namelijk deze: Willen jullie deze er ook bij raten? Reageren
Synchro Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Dit word echt jullie gewoontjes eh? Lighten & screen nog wat effecten background en rapper ( render ) erop. " Hey , weer een mixtape ! " -.-' Probeer is wat anders , de background is origineel. Dit is gewoon een verlichte stad.. Mak het wat spannend ja , ik vind dat de background geen render moet zijn. Behalve texture..Dat kan er wel bij passen. Origineel daar bedoel ik mee , dit: http://images.amazon.com/images/P/B0007O38...SCLZZZZZZZ_.jpg En denk nu niet dat je het niet kan. Alles is mogelijk.. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Dit word echt jullie gewoontjes eh? Lighten & screen nog wat effecten background en rapper ( render ) erop. " Hey , weer een mixtape ! "-.-' Hoezo "gewoontjes", we laten onze Designs graag zien, je hoeft er echt niet op te reageren als je niet wilt, en als je je eraan stoort, of het niks vind, laat ons dan gewoon Designs maken.. We willen anders best een Battle tegen je houden, voor een Mixtape Cover... Reageren
kevin_92 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik vind het prachtig en leuk. Ben fan van eminem enz. En zeker de eertse plaatje is mooi Reageren
Daan007 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik vind ze echt heel erg vet. Vooral de eerste vind ik erg mooi KUTGW PS, P-Jamma, ik wacht nog steeds op een tut Reageren
Synchro Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Dit word echt jullie gewoontjes eh? Lighten & screen nog wat effecten background en rapper ( render ) erop. " Hey , weer een mixtape ! "-.-' We willen anders best een Battle tegen je houden, voor een Mixtape Cover... Ik wil wel , maar heb nooit gedaan. Ik zie deze designs al heel veel , op het begin was ik ook onder de indruk maar nu , niet meer. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Okey, dan maak ik morgen wel even een BattleTopic aan Btw: Een nieuwe cover van mij: Ik heb er net de hele avond aan zitten werken en vind hem zelf ook wel erg goed gelukt Reageren
Daan007 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Hij is zeker goed gelukt DP Als je niet beter was zou je denken dat de foto zo is genomen. Dit is een van je beste Mixtape Covers 9.5/10 !! KUTGW Reageren
P-Jamma Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Die laatste is egt "Da Bomb" bro'! Echt heel mooi gelukt, mooie effecten, stijl, en de Renders passen goed bij elkaar.. Ook is het een actueel onderwerp, en het is duidelijk te zien dat het een eerbetoon aan Proof is ... Hij is mooi simpel gehouden, en niet te vol gezet met allerlei overbodige effecten en Blendinig Options. Rip Big Proof Reageren
Bling Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Wauw!!! Wat een mooie covers DP en GL!! Vooral jullie 2e vind ik erg mooi. KUTGW! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik heb weer een nieuwe gemaakt. Deze keer heb ik het ook wat simpel gehouden. Rates? Reageren
Synchro Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Mooi , maar vind hem leeg. Probeer is wat vector brushes aan de background of op top van alle layers te doen. ( Als hte ndoig is op soft light ) Bij sommige Art's zijn ze mooi , bij sommige passen niet. Probeer soms is wat smudge. Zo gaat die wel beter uit zien. Voorbeeld van vector brushes ( soort van ) Reageren
kevin_92 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Mooi. uniek plaatje Zo auto zie je niet vaak in plaatje Reageren
Dago58x Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 DIe plaaatjes zijn heel erg mooi gemaakt De eerste een 10 De Tweede ook De Derde 9,5/10 En de Laatste een 10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.