Jump to content

GL, PJ en DP Showroom

Recommended Posts

Geplaatst:

Een nieuwe mixtape cover van GL en mij, we vinden hem zelf aardig goed gelukt :*D

eminemmixtapecover6ks.png

Ratings? :)

Geplaatst:

We hebben er nog ééntje gemaakt.

Namelijk deze:

variousartistsmixtapecover7rr.png

Willen jullie deze er ook bij raten? :)

Geplaatst:

Dit word echt jullie gewoontjes eh? Lighten & screen nog wat effecten background en rapper ( render ) erop. " Hey , weer een mixtape ! :klap: "

-.-'

Probeer is wat anders , de background is origineel. Dit is gewoon een verlichte stad.. Mak het wat spannend ja , ik vind dat de background geen render moet zijn. Behalve texture..Dat kan er wel bij passen.

Origineel daar bedoel ik mee , dit:

http://images.amazon.com/images/P/B0007O38...SCLZZZZZZZ_.jpg

En denk nu niet dat je het niet kan. Alles is mogelijk..

Geplaatst:
Dit word echt jullie gewoontjes eh? Lighten & screen nog wat effecten background en rapper ( render ) erop. " Hey , weer een mixtape ! :klap: "

-.-'

Hoezo "gewoontjes", we laten onze Designs graag zien, je hoeft er echt niet op te reageren als je niet wilt, en als je je eraan stoort, of het niks vind, laat ons dan gewoon Designs maken..

We willen anders best een Battle tegen je houden, voor een Mixtape Cover...

Geplaatst:

Ik vind ze echt heel erg vet. Vooral de eerste vind ik erg mooi

KUTGW

PS, P-Jamma, ik wacht nog steeds op een tut :puh:;)

Geplaatst:

-.-'

We willen anders best een Battle tegen je houden, voor een Mixtape Cover...

Ik wil wel , maar heb nooit gedaan.

Ik zie deze designs al heel veel , op het begin was ik ook onder de indruk maar nu , niet meer.

Geplaatst:

Okey, dan maak ik morgen wel even een BattleTopic aan ;)

Btw: Een nieuwe cover van mij:

d12coverfinal6qx.png

Ik heb er net de hele avond aan zitten werken en vind hem zelf ook wel erg goed gelukt :D

Geplaatst:

Hij is zeker goed gelukt DP :)

Als je niet beter was zou je denken dat de foto zo is genomen. Dit is een van je beste Mixtape Covers

9.5/10 !! KUTGW :*D

Geplaatst:

Die laatste is egt "Da Bomb" bro'!

Echt heel mooi gelukt, mooie effecten, stijl, en de Renders passen goed bij elkaar..

Ook is het een actueel onderwerp, en het is duidelijk te zien dat het een eerbetoon aan Proof is :Y ...

Hij is mooi simpel gehouden, en niet te vol gezet met allerlei overbodige effecten en Blendinig Options.

Rip Big Proof

Geplaatst:

Ik heb weer een nieuwe gemaakt.

Deze keer heb ik het ook wat simpel gehouden.

d12mixtapecover5av.png

Rates? :sigaar:

Geplaatst:

Mooi , maar vind hem leeg. Probeer is wat vector brushes aan de background of op top van alle layers te doen. ( Als hte ndoig is op soft light ) Bij sommige Art's zijn ze mooi , bij sommige passen niet. Probeer soms is wat smudge. Zo gaat die wel beter uit zien.

Voorbeeld van vector brushes ( soort van )

Geplaatst:

DIe plaaatjes zijn heel erg mooi gemaakt

De eerste een 10

De Tweede ook

De Derde 9,5/10

En de Laatste een 10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...