Thabit Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik heb weer een nieuwe gemaakt.Deze keer heb ik het ook wat simpel gehouden. Rates? Deze vind ik dus echt niet mooi. Een groen/witte achtergrond, een stel rappers en dan de General Lee, slechte combinatie. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik heb weer een nieuwe gemaakt. Deze keer heb ik het ook wat simpel gehouden. Rates? Deze vind ik dus echt niet mooi. Een groen/witte achtergrond, een stel rappers en dan de General Lee, slechte combinatie. Ehm, ik heb toch gezegd dat ik het maar simpel heb gehouden. En ik weet het is zeker niet één van mijn beste. Reageren
Daan007 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Gl Hij is heel erg mooi De auto is net iets te klein in verhouding, maar dat is maar een puntje 9/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik heb weer een nieuwe gemaakt. Deze keer heb ik het ook wat simpel gehouden. Rates? Deze vind ik dus echt niet mooi. Een groen/witte achtergrond, een stel rappers en dan de General Lee, slechte combinatie. Ehm, ik heb toch gezegd dat ik het maar simpel heb gehouden. En ik weet het is zeker niet één van mijn beste. Maar simpel betekent niet altijd mooi.. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Tja, ieder zijn Stijl... Smaken verschillen nou eenmaal ... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 GL, Ik vind hem best mooi, maar ik heb aan 1 ding een hekel, en dat heb jij bij haast al jouw sigs, je doet er zo'n licht effectje over, een keertje is leuk, maar jij doet het overal, hierbij vind ik het lelijk 7/10 Reageren
Bling Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik vind hem niet lelijk hoor. Ook niet super mooi, maar het kan ermee door. Cijfer: 7/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Our latest covers: GL: PJ DP Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Haha die van P-Jamma is echt goed Alleen bij de nek is het nog een beetje wasig 9/10 Die van GL is ook erg mooi ! maar wat doet die varken kop daar 8/10 En die van DaddyPimp heb ik al eens gerated Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.