Follow Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 als ik bij e107 de voorkeuren wil aanpassen krijg ik de volgende error: Forbidden You don't have permission to access /home/e107_admin/prefs.php on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request Reageren
Follow Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Phost.nl en ik gebruik de versie 0.7.2.4 van E107 Reageren
Damos Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 ik keek op je site enhij is half klaar. Reageren
Follow Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 ik keek op je site enhij is half klaar. Komt omdat ik het net gepuload hebt, maar dat heeft er eigenljik niks mee te maken, omdat ik ermee bezig wou en toen kreeg ik die error bij voorkeuren in de admincp Reageren
-Roy- Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Weet je zeker dat je alle files geuploaded hebt? En heb je de permission op 777 gezet? (heel belangrijk ) Toch weer terug naar e107? Reageren
Follow Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ja, en ik had alles op de goedde permissies gezet, ik had het er nu even afgehaald, omdat ik toch nog niet naar wens was, maar ik hou het nu wel op e107, moet alleen die cali3d versie 5 vinden die ook op mijn forum zit die straks komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.