Jump to content

Wie is de Mol?

Kijk jij wie is de mol?  

24 leden hebben gestemd

1. 1. Kijk jij wie is de mol?

• Ja, altijd
      6
    • Nee, nooit
      14
    • Soms wel, Soms niet...
      4
  2. 2. Wat vind je van Wie is de Mol?

• Leuk
      10
    • Saai
      2
    • Soms leuk, soms saai
      1
    • Ik kijk het niet...
      11

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, kijken jullie wie is de mol? Ik wel, en ik vind het ook erg leuk :) ik kijk wel altijd op internet...

Hier kan je kijken: Klik

Of op vrijdagavond om 19.30 uur op Nederland 2

Liever niets over de laatste aflevering zeggen, want sommige mensen (als ik) hebben de laatste aflevering nog niet gezien..

Groetjes, Dutchy3010 :cya:

Geplaatst:

De aflevering op vrijdag is altijd om 20:30, niet 19:30.

Ik zeg stiekem wel wat over de laatste aflevering.

De mol is nog niet bekend. We moeten een week wachten.[/font]

Geplaatst:

Haha, moeite voor mij om niet te kijken :puh: Ik kijk altijd op internet... En daar staat het volgens mij nog niet op.. Ik verdenk wel Roderick erg, maargoed, ik zie wel.

Ja ik wist na gtst, maar ik schreef 19.30 op, wel heel erg stom van me :bonk:

Geplaatst:

Ik kijk soms, ik heb vandaag wel gekeken. Ik denk dat Roderick de Mol is want hij dacht dat Peggy de Mol was en hij heeft dus de heletijd op Peggy gestemd. En hij is er nog niet uit terwijl hij het steeds fout had

Geplaatst:

Ik kijk altijd wie www.wieisdemol.nl Echt Gaaf! Echt een programma voor mij. Ik zou er ook miss. is aan mee willen doen. Je moet geestelijk en lichamelijk sterk zijn en laat ik dat nou net zijn :Y

Geplaatst:

Hahahah ;) maar het zijn alleen maar bekende nederlanders.. Dat vind ik echt nutteloos, die hebben toch al geld genoeg? :?

Geplaatst: (bewerkt)

Vroeger deden er ook 'normale' mensen mee. :Y

En als ik mee wil doen, ben ik toch bekend. :D

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

ik kijk het de laatste tijd niet zo vaak meer :N ik dacht dat het al afgelopen was, maar nu ga ik zeker weer kijken nu ik weet dat het nog op tv is. :Y

Geplaatst:

Volgens mij is volgende week al de laatste aflevering :puh: maar je kunt ze allemaal kijken op www.wieisdemol.nl :)

Geplaatst:

Ik heb tot nu toe bijna alle versies van wie is de mol gekeken, alleen vind ik het een beetje saai worden, want nu "spelen" ze zo allemaal. Voor de rest vind ik het wel leuk! :) Deze keer kijk ik hem heel soms, en ik denk dat die bruine mevrouw de mol is. (ik weet niet hoe ze heet)

:cya: Niels

Geplaatst:

Retestrak progamma. Ik keer vorig jaar ook al, en neus soms op 'wie is de mol'-forums. Ik heb elke aflevering inmiddels zo'n vijf keer bekeken.

Geplaatst:

Nooit gezien en niet geintresserd

wrm:Ik woon in belgie en ik ken de programmas niet van jullie tv zenders

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...