erterer0 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik kon met de zoekfunctie niks vinden Maar hier zijn mijn twee vragen! Speel je in gta 2 het zelfde caracter als in gta 3? Hij lijkt er in het filmpje (gta2 the movie) alvast wel op Zo ja, Hoe kan hij dan eneens na zo`n twaalf jaar weer praten ??? Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Ja het is in allebij de GTA's Claude Speed. Tsja.. in GTA 3 hadden ze voor hem geen voice-actor, daarom zei hij toen niks, en in GTA 2 wel.. Ow, dan had ik het fout, maar het is GTA 3 wel Claude. Bewerkt: 22 mei 2006 door Typhoon Reageren
Bling Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 De hoofdpersoon uit GTA III moet eigenlijk jezelf voorstellen, vandaar dat hij dus niet kan praten. Hij werd Claude genoemd omdat hij erg veel gelijkenissen heeft met het hoofdpersoon van GTA2. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Er zijn veel discussies hierover geweest hier staat meer info:Dit is van Claude in gta3. En hier van Claude speed.Hopelijk heb je er wat aan. Bewerkt: 6 mei 2006 door gta-liefhebber Reageren
erterer0 Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Hmmm het is dus onbekend, maarja meschien komen we het te weten in een van de volgende Grand Teft Auto`s Reageren
VforV Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Op WikiGTA kan je ook wat info vinden: -Claude (GTAIII) -Claude Speed Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ja het is in allebij de GTA's Claude Speed.Tsja.. in GTA 3 hadden ze voor hem geen voice-actor, daarom zei hij toen niks, en in GTA 2 wel.. claude praat in gta2 ook niet hoor, en in gta3 zegt hij volgens mij bij 1 missie een paar zinnen! Reageren
VforV Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ja het is in allebij de GTA's Claude Speed. Nee hoor. (zie post van mij hier boven.) claude praat in gta2 ook niet hoor, en in gta3 zegt hij volgens mij bij 1 missie een paar zinnen! In GTA2 'praat' niemand echt. Het enige zogezegde 'gepraat' is wat versneld gekwetter in de telefoons als je een missie start. Je hoort echter geen herkenbare woorden dus ze praten niet echt. Om een lang verhaal kort te maken: In GTA2 zijn geen voice-actors gebruikt (in het spel, niet het filmpje). Reageren
erterer0 Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Tja ik dacht dat claude ook praatte in een missie bij gta 3 , bij die eene waar je de hoofdrol speler van gta advance moet vermoorden.... Reageren
Mr.vercetty Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ze zeggen dat Gta 2 zich afspeelt in 2013 is dat zo? Reageren
Dinkydau Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Als ze dat zeggen is dat waarschijnlijk ook zo want waarom zou iemand dat verkeerd zeggen. En ja dat is zo. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Tja ik dacht dat claude ook praatte in een missie bij gta 3 , bij die eene waar je de hoofdrol speler van gta advance moet vermoorden.... bij luigi in gta3 praat claude toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.