Jump to content

een leuke cheat

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey mensen :cya:

ik heb wat gevonden (of het bekend is weet ik niet)

Benodigt heden:

een voertuig, maakt niet uit welke :*D

the smash and boom cheat die vind je hier:kies wel je console

en dan:

1. zorg dat je auto perfect in orde is (geen schade)

2. sta naast het voertuig en voer de cheat in.

3. ga het voertuig in en toets de code opnieuw in (terwijl je in het voertuig zit)

4. je voertuig is nu kofel/vuur/explosief/schade VRIJ!!!!!!

LET OP: zodra je het voertuig saved/naar een pay and spray of mod garage doet gaat de vuur en schade vrij er af je voertuig is dan alleen nof explosie en kogel vrij!!!!

Groeten

Geplaatst: (bewerkt)

Masterbrain, dit was al bekend. Om het precies te laten lukken moet je dit doen. Bij jou mist er nog een stukje, om een auto echt bulletproof te maken. Persoonlijk wist ik dit al, maar veelen denk ik niet. :N Leuk dat je het ondekt hebt hoor! 8)

Stap nu in de auto die je voor altijd kogelvrij wilt maken breng hem naar de hangar in Verdant Meadows. Laat de deuren van de hangar open gaan en rij achteruit(maak je geen zorgen als je de hunter/leviathan vernietigt) Rij er dan met grote snelheid in en laat je uit de auto vallen, schiet dan op de auto om te kijken of de auto nog kogelvrij is. Ga nu uit de hangar en laat de deuren dichtgaan. Tik nu opnieuw de Vehicle of death cheat in om de cheat te deactiveren. Laat de deuren van de hangar weer opengaan. De auto is nu compleet kogel en explosievrij.
Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Hallo masterbrain13,

En goed ondekt van de cheat. Persoonlijk wist ik het al, maar mensen die veel cheaten zullen dit vast gelijk doen. :puh: Maar nogmaals, goed ondekt! Ik hoop dat mensen nog meer dingen ontdekken, want ik ben er erg benieuwd naar. Ook zul je hier veel mensen die cheaten helpen voor missies. :D Lukt dat ook bij missies zo als The end of the line?

Eyz,

Barcelona,

nee, het lukt vast niet bij die missie ook lukt omdat je hem helemaal naar Verdant Meadows moet brengen.

Ik vrees dat je daar geen tijd voor hebt. ;)

Dan zou je het al voordat de missie begint, een auto bulletproof maken.

Alleen krijg je die auto pas op het eind.

Nee het lukt niet. :N

grtz, Scooter

Bewerkt: door Scooter

@ ruurd31

Heey ruurd dat wist ik ook wel maar mijn manier is sneller en je hoeft niet helemaal naar verdant meadows om het te doen want als ej die auto saved is die ook bullet en explosion proof snap je?? :D:D

en @barcelona helaas dat werkt niet omdat die auto in het begin al bulletproof is en bij andere missies lukt het ook niet helaas maar....

Als je tog bulletproof autos wil die ook vuur/explosie en schade vrij zijn kijk dan ff op werkt voor ps2 pc en xbox

en ga dan bij In-depht's FAQ's naar bulletproof car walktrough (die link mag ik niet geven qua copyright) 8) en kijk daar hoe en welke autos je kan krijgen.

P.S. wel in het engels heb je vragen PM me :bonk:

Groeten

Bewerkt: door masterbrain13

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...