Stievie Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Bij Cesar Vialpando, de missie van sweet... lukt het mij nog altijd niet om mijn auto goed op en neer te laten gaan, ik kan ze wel bewegen : voor, achter, links, rechts maar ze geven altijd bad weer.. Moet ik de hydraulic suspension aanzetten tijdens het bewegen of niet? Reageren
Velaro Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Volgens mij gaat die automatisch aan zodra je begint..Je moet gewoon proberen op het goede moment te doen ; Moest het nog altijd niet lukken en je hebt hem op de PC kan je je Savegame in het SaveGameAanvraag Forum Forum zetten en doe ik hem wel Bewerkt: 6 mei 2006 door Velaro Reageren
Barcelona Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Concentreer goed op de pijltje die je moet indrukken, en als je bijvoorbeeld een pijltje links ziet voorbij gaan, wacht dan voor het een in de ''Cirkel'' gaat. Klik dan gelijk er op, en dan heb zie je boven Masterfull! staan. Je kan ook bijvoorbeeld je vriend laten zeggen welke pijltje er zijn, of wat de score is. Je ziet ook boven op je scherm weleens Good,Bad of Masterfull staan. Probeer Good te blijven houden, want dan heb je al veel kans dat je deze missie haalt. Wil je meer informatie over de missie? Zie deze link Het is ook verstandig op niet veel geld in te zetten, want des te meer geld je inzet, hoe beter de tegenstander is. Als je de missie echt niet haalt, kijk dan naar Velaro zijn post voor de Savegame aanvraag. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik wil ook nog wel wat zeggen: heel vaak zegt hij 'bad' als hij toch goed is! Dan blijft er gewoon bad staan, van die ene foute, en dan is het nog goed dus.. nouja, 'good' krijg je meer punten voor, maar dan kan het worden gezien als 'redelijk' Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Chek ook deze WiKiGTA pagina eens. Daar stat alles over bunnyhoppen enzo. Als je dat doet, kom je zeker wel goed. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Bij Cesar Vialpando, de missie van sweet... lukt het mij nog altijd niet om mijn auto goed op en neer te laten gaan, ik kan ze wel bewegen : voor, achter, links, rechts maar ze geven altijd bad weer.. Moet ik de hydraulic suspension aanzetten tijdens het bewegen of niet? maar je moet naar de punten kijken, als je hoger hebt dan je tegenstander dan sta je eerste ook al staat er bad Reageren
Stievie Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Danku, met jullie tips heb ik de missie gehaald :-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.