Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem wel mooi, alhoewel is de achtergrond wel wat saai/simpel. Het ontwerp is echter wel origineel!

Rate: 7,5/10

Geplaatst:

Nou het gaat eigenlijke om de Metallic Gear, de achtergournd heb ik maar simpel gehouden.

Geplaatst:

Ik vind hem goed gelukt. Je kunt er goed uit op maken wat het is. Je tekst staat ook op een mooie plek. Alleen die background vind wat minder, een transparante achtergrond zou ik mooier vinden.

8/10

Alleen je pixelfont/tekst is nogal wazig. Dan moet je hem op 'None' zetten, en zo is hij weer scherp:

Geplaatst:

Ziet er leuk uit Bl44tie, leuk metaal effectje zit eraan, alleen jammer dat je er niet echt iets "eigen" van hebt gemaakt want ik ken de tutorial zelf ook.

Zoiets is echt goed voor een mooie badge of logo, en je zou zoiets goed naar je eigen smaak kunnen maken (dus eigen Badge/logo.)

Probeer de tekst meer in het metaal te krijgen, want het lijkt nu meer alsof het gewoon op het plaatje zit, en niet dat het bij het design hoort. Je zou dus beter je tekst zonder zwarte border kunnen doen, en het op softlight zetten met wat extra effectjes. Misschien bevel & emboss, en je tekst omhoog zetten. :)

Geplaatst:

Nou, ik heb bijvoorbeeld meer "bouten" er aan toegevoegd, en ook nog de basis van het Design, dus de soort ster, geduplicate, en kleiner gemaakt. Verder ben ik nog niet zo goede designer, en bennu bezig met creeeren van Buttons & Interfaces :)

>>> Door .Levi.: Over die dubbele laag, dat zag ik. Dat is wel leuk gedaan ja. Hoe meer je van dit soort dingen doet, hoe beter je word in buttons maken etc. Keep up.<<<

Geplaatst:

KUTGW!

Zeer mooi vindt ik.

Maar misschien kan je de achtergrond transparant maken, of hoort dit zo?

Geplaatst:

Ziet er mooi uit!

Alleen van mij mag je hem wel wat groter maken nu vind ik hem zo klein.

Heb je nog de link van de tut? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...