MrKooKie Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik krijg heel vaak updates van Mozilla van bijvoorbeel 1.0.0.0.0.0.1 naar 1.0.0.0.0.0.2.. Weet iemand het nut hiervan?
-Niels- Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Misschien dat die versie weer beter beveiligd is en er maybe een aantal bugs zijn uitgehaald.
Gunslinger Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Dat zijn inderdaad beveiligingsupdates. Ik zou ze gewoon downloaden, ze maken Firefox alleen maar beter en veel tijd kost het niet. Bovendien geldt dat hoe nieuwer de versie is, hoe minder kans je hebt dat pagina's niet goed worden weergegeven met Firefox. Het komt namelijk nog wel eens voor dat een pagina alleen maar goed wordt weergegeven in Internet Explorer. Door updates te installeren, kan Firefox met steeds meer van dat soort pagina's ook goed omgaan.
-Niels- Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik zit ook met een ander probleem: Altijd als ik voor het eerst Firefox opstart, krijg ik een bericht met verzenden en niet verzenden. Ik vind dit erg storend, want het is irritant. Hoe kan ik dit weg krijgen?
MrKooKie Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Aaahh! Okee dan, want bij IE kreeg ik die nooit.
Jarno Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik zit ook met een ander probleem:Altijd als ik voor het eerst Firefox opstart, krijg ik een bericht met verzenden en niet verzenden. Ik vind dit erg storend, want het is irritant. Hoe kan ik dit weg krijgen? Ik heb ook soms problemen met Firefox bij opstarten. Soms moet ik tussen profielen kiezen. Gebeurd er helemaal niks ("firefox.exe" draait wel). En soms als ik afsluit blijft "firefox.exe" nog aan terwijl ik dat niet wil. etc. etc.
Recommended Posts