Gta Ripper Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Hallo,Ik ben een cheat kwijt dat je iedereen in je gang kan doen. Kan iemad die hierzo aan me vertellen(Op de PS2) BVD Gta ripper EDIT:Kan hem ook niet op GTAGames vinden want ik weet niet hoe die heet. Bewerkt: 6 mei 2006 door gta ripper Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Je kan beter niet meer op www.gtagames.nl kijken voor cheats e.d. daar is nu Wikigta.org voor die kan je hier vinden, dan moet je naar de GTA SA Ps2 cheats gaan: Ps2 Cheats, en dit is de code: Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up Dus kijk voortaan eerst op Wikigta.org. Succes. Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 @ typhoon jij bent snel en zet die cheat pagina in je favoriten!! suc6 groetjes >>> Door Dizzee: Jouw post was offtopic en geheel onnodig. Vermijden in de toekomst <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.