Ice Cube Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Type: sig Stijl: HipHop Grootte: 150x150 Afbeelding: ice cube met als achtgrond een Ferrari ice cube&Ferrari Tekst: MC Cube Rand: grijs Kleuren: Donker Render (optioneel): Nee Extra (optioneel): de tekst MC Cube in Bling Bling stijl
Ferre Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik zou deze wel willen doen. Alleen bij het plaatje van Ice Cube krijg ik een Tumbnail waar ik niet op kan klikken: Kun je het origineel geven, of misschien een ander plaatje van Ice Cube?
Ice Cube Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 link::: http://img319.imageshack.us/img319/6883/cube099zm.jpg
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Als je wil weten of deze aanvraag nog word gedaan moet je een PC naar Ferre sturen. Hij heeft gezegt dat hij hem wilde doen dus zolang dat niet word aangegeven dat dat niet zo is is hij er verantwoordelijk voor. Als hij hem niet meer wil maken zal je moeten wachten tot er een andere maker het wil doen.
Big-Bear Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Ik wil hem eventueel wel proberen te maken Is het goed als ik een ander plaatje neemt van Ice Cube, en een gerendeerde Ferrari, want ik kan niet al te best Renderen... Ik zal wel vragen aan eimand of hij hem kan Renderen... Bewerkt: 18 mei 2006 door Big-Bear
-Matthijs- Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik wil hem eventueel wel proberen te maken Is het goed als ik een ander plaatje neemt van Ice Cube, en een gerendeerde Ferrari, want ik kan niet al te best Renderen...Ik zal wel vragen aan eimand of hij hem kan Renderen... Sorry Big-Bear maar om aanvragen te doen zul je het Graphics-Team moeten joinen dit kan door een nette PM naar Arjen te sturen. Slim is om ook even wat creaties van je mee te sturen, als je dat even doet en je word aangenomen mag jij deze aanvraag doen.
Ferre Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Ik ben bang dat ik de aanvraag niet kan afronden (heb Ice Cube ook ge PB't). Zou een ander GT06 lid zo vriendelijk willen zijn om Ice Cube nog blij te maken met de aanvraag? Ik was er al wel aan begonnen. Dus ik had de Ferrari al gerenderd. Die wil ik wel doorgeven. Bewerkt: 18 mei 2006 door Ferre
Big-Bear Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Wat denk je wat ik gedaan hebt Ben alleen vergeten een Reply te geven, waar ik de Voltooide Aaanvragen post die ik heb gedaan...
Arjen Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ice Cube is gebanned. Aanvraag wordt niet verder afgehandeld.
Recommended Posts