Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: sig

Stijl: HipHop

Grootte: 150x150

Afbeelding: ice cube met als achtgrond een Ferrari ice cube&Ferrari

Tekst: MC Cube

Rand: grijs

Kleuren: Donker

Render (optioneel): Nee

Extra (optioneel): de tekst MC Cube in Bling Bling stijl

Geplaatst:

Ik zou deze wel willen doen. Alleen bij het plaatje van Ice Cube krijg ik een Tumbnail waar ik niet op kan klikken:

cube0263pu.th.jpg

Kun je het origineel geven, of misschien een ander plaatje van Ice Cube?

Geplaatst:

Als je wil weten of deze aanvraag nog word gedaan moet je een PC naar Ferre sturen.

Hij heeft gezegt dat hij hem wilde doen dus zolang dat niet word aangegeven dat dat niet zo is is hij er verantwoordelijk voor.

Als hij hem niet meer wil maken zal je moeten wachten tot er een andere maker het wil doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil hem eventueel wel proberen te maken :) Is het goed als ik een ander plaatje neemt van Ice Cube, en een gerendeerde Ferrari, want ik kan niet al te best Renderen...

Ik zal wel vragen aan eimand of hij hem kan Renderen...

Bewerkt: door Big-Bear
Geplaatst:
Ik wil hem eventueel wel proberen te maken :) Is het goed als ik een ander plaatje neemt van Ice Cube, en een gerendeerde Ferrari, want ik kan niet al te best Renderen...

Ik zal wel vragen aan eimand of hij hem kan Renderen...

Sorry Big-Bear maar om aanvragen te doen zul je het Graphics-Team moeten joinen dit kan door een nette PM naar Arjen te sturen. Slim is om ook even wat creaties van je mee te sturen, als je dat even doet en je word aangenomen mag jij deze aanvraag doen. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben bang dat ik de aanvraag niet kan afronden (heb Ice Cube ook ge PB't). Zou een ander GT06 lid zo vriendelijk willen zijn om Ice Cube nog blij te maken met de aanvraag?

Ik was er al wel aan begonnen. Dus ik had de Ferrari al gerenderd. Die wil ik wel doorgeven.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Wat denk je wat ik gedaan hebt :puh:

Ben alleen vergeten een Reply te geven, waar ik de Voltooide Aaanvragen post die ik heb gedaan...

• 4 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...