P-Jamma Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Onderwerp: Mixtapes Soort design: Mixtape Cover Size design: 550 x 550 Render: Mag... Animatie: Nee Premade: Mag... Tijd van inlevering: Z.S.M. Wie ó Wie wilt er graag Battelen? ... Bewerkt: 6 mei 2006 door P-Jamma
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik wil wel tegen je. Ik ga er direct aan beginnen.
P-Jamma Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Okey General Lee ... Ik zal de mijne in leveren wanneer je hem hebt Gepost ... Alvast Succes ermee!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Hier is de mijne: Nu die van jou nog, en we kunnen beginnen.
P-Jamma Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Hey General Lee, veel succes ermee he! Hier is die van mij: Edit: Het stemmen kan beginnen! Kan een Mod de naam veranderen please? Bewerkt: 6 mei 2006 door P-Jamma
Juice Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Okee! Vote: P-Jamma Ze zijn allebei heel mooi, het was een lastige keuze. Alleen die van P-Jamma trekt me iets meer. Mooi kleurgebruik ook. Mijn stem gaat dus naar P-Jamma nog veel succes verder beide. Bewerkt: 6 mei 2006 door Juice
Wazuup Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik stem voor General Lee, omdat ik die grote letter van P-Jamma niet mooi vind. Bij GL is alleen het hoofd van 50 een beetje te wazig geworden. Succes nog allebei, Greetz Wazuup
kevin_92 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik stem: General Lee Veel mooier en vidn hoe xzibet en 50cent staan en alles. Mooi iedereen staat goed op hun plek
Daan007 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik stem GL, Zijn fifty en X passen mooi, en de achtergrond (wolken) is erg mooi gedaan
Bling Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 ik stem ook voor General Lee, ik vind het wel tof staan met xzibit en met die 50 Cent op de achtergrond.
.Syfes Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik stem op:generel lee[/font],ik vind zijn sig gewoon mooier en een beter effect heeft
Synchro Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Stem: P-Jamma Ik vind de background nu wel origineel. Wat brushes erover , X-zibit(ofwie dan ook) op de achtergrond. Het enige wat mij stuurt is het lettertype en de blending options. Je moet de blending options is minder gebruiken General Lee , bij jou vind ik dan de lighten te overbelicht bij 50. De achtergrond vind ik er niet zo bij passen. En er staat te veel texten op zo één cover.. Bewerkt: 7 mei 2006 door Synchro
Juice Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Mij stem gaat naar P-Jamma dat vage spreekt me wel aan.greetz, crazy ceezy ps. gl waarom staat er game ober bij jouw plaatje? Er staat Game Over
Dutchy3010 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Nu weer even ontopic: Ik stem op P-jamma. Echt heel mooi gedaan! Die van GL vind ik iets te druk
DaddyPimp Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Srry GL, maar mijn stem gaat naar: P-Jamma, het is natuurlijk niet zo omdat hij mijn broer is... Maar ik vind z'n design wat origineler dan die van GL... Ook vind ik de tekst van General Lee niet zo heel speciaal... De titel: "The X Is Back" vind ik eigenlijk wat beter dan " New Mixtape Cover".... Succes allebei nog!
Recommended Posts