Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Okee!

Vote: P-Jamma

Ze zijn allebei heel mooi, het was een lastige keuze.

Alleen die van P-Jamma trekt me iets meer.

Mooi kleurgebruik ook.

Mijn stem gaat dus naar P-Jamma

nog veel succes verder beide.

Dit vindt ik ook...

Stem: Respect! AKA. Room

Geplaatst:

Ik stem ook op P-Jamma. Ik vind het een hele mooi plaatje (hoe noem je het anders^^). Verder vind ik jammer General Lee, dat je de rand/border bent vergeten. Dat is echt jammer, want in mijn ogen lijkt het niet afgewerkt. Wat ik ook zo briljant vind is dat ze door elkaar heen zijn gezet. Die X en dat persoon erachter. General Lee, over jou heb ik ook wat te zetten. Zeer netjes, vooral die code erop. Lijkt mooi, netjes en flitsend. Leuk dat 2 Celecore's (ofzo, rot woord weetje!) tegen elkaar strijden. Beiden, succes verder! :klap:

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar P-Jamma[/font]

Het was een moeilijke keus die van General Lee was ook mooi maar slechte kwalietijd

in tegendeel die van P-Jamma is goed zichtbaar

Geplaatst:

Ik ben de enigste die stemt opgenerel lee[/font] :puh: ,ik vind veel mmoier dan p-jamma :)

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar: General Lee

Erg mooi met die motor op de achtergrond. :)

Geplaatst:

Ik stem op general Lee, omdat ik dat mooier vind gedaan met de wolken en de lettertype vind ik mooier :)

Geplaatst:

Stem General Lee.

Die zit goed inelkaar, en is mooi afgewerkt. Minpuntje vind ik de rode letters, het font is wel goed, maar de kleur bevalt me niet zo..

Die van P-Jamma vind ik eigenlijk veel te wazig qua uitstraling. Nou ben ik al niet zo bekend in de rapwereld, maar ik weet eigenlijk van wie die cover nou eigenlijk moet zijn.

Daarom gaat mijn stem naar General Lee. :)

Geplaatst:

Wow allebei Super

Toch Stem ik op PJ ik vind die van hem een ietsjeIetsjeIetsjePietsje Beter!!

Dynamic

Geplaatst:

De einduitslag,

P-Jamma: 11

General Lee: 10...

Het was een Nek aan Nek race GL, :klap: !

Een PB naar de Mod is al een tijdje geleden verstuurd, nog even wachten op de uitslag :) ...

Geplaatst:

De gelukkige winnaar is geworden > P-Jamma! + 1 punt voor jou.

Verliezer General Lee, volgende keer beter jongen.

Closed + Rank updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...